Baš kao što su i najavljivali, u Volkswagenu je sada došlo vrijeme za pokazivanje još jedne paprene verzije novog Golfa 8. Riječ je o izvedbi GTI Clubsport koja će zadovoljiti želje purista po pitanju snage budući da su inženjeri iz 2,0-litrenog četverocilindraša uspjeli izvući 300 KS uz 400 Nm okretnog momenta. U odnosu na standardni GTI sa 245 KS, Clubsport verzija ima novi hladnjak i turbopunjač, a odrađena je i optimizacija motora.
Rezultat? Sprint do stotke traje manje od 6 sekundi, a maksimalna brzina ograničena je na 250 km/h. Snaga se prenosi putem DSG mjenjača, što će možda zamjeriti dio purista koji bi volio vidjeti opciju ručnog mjenjača...
Osim snage, GTI Clubsport dobio je i "šperu", a adaptivni ovjes također je poboljšan pa tako postoji čak 15 različitih postavki za vozača - prema potrebi i terenu. Posebno "cool" zvuči da je jedan način rada optimiziran za kultni Ring gdje je automobil testiran, pa je jasno kako će svatko tko se s ovim modelom tamo odluči provozati odabrati upravo spomenute postavke.
Vizualno, automobil se ističe još agresivnijim dizajnom, pa su tako tu novi sportski odbojnici, 19-inčni naplaci (izgledaju puno bolje od onih koji serijski dolaze na 8-ici GTI). Pogled na bočni dio oktriva nove pragove ali i naljepnice karakteristične za Clubsport izvedbu, dok se na stražnjem dijelu najviše ističe masivni spojler.
U unutrašnjosti dobro poznata priča - digitalizacija kao i kod standardnog Golfa 8 ovaj put je "začinjena" sa crvenim detaljima na obrubuma sjedala. Uksoro bi trebalo biti poznato više detalja oko cijene i datuma dolaska na tržište.