Tehnologija na našim prometnicama nedvojbeno bi se u budućim desetljećima mogla promijeniti iz korijena. U skladu s tim mijenjat će se i cestovna signalizacija, pa evo kako bi u budućnosti mogli izgledati prometni znakovi kakve će naša djeca učiti u autoškoli... A mi se pitamo: hoće li emisija CO2 doista postati prošla svršena stvar i hoćemo li uopće više voziti dobre stare automobile?
Znak trake punionice za električna vozila
Ovako što djeluje uvjerljivo, a zapravo je već i isprobano. Kako raste broj električnih automobila tako i tehnološke tvrtke traže kreativne načine za brže punjenje elektroauta. Jedna od njih je i prometna traka s punionicama rezervirana za električna vozila kojom bi istovremeno vozili i punili se energijom bez stajanja.
Znak trake rezervirane za autonomna vozila
Tranzicija od automobila koje još uvijek voze vozači do autonomnih vozila koja voze sama neće se desiti preko noći. Dotad bi autonomaši mogli dobiti posebne trake rezervirane samo za njih.
Znak za robota na gradilištu
Na nesreću radnika u brojnim industrijama roboti sve više zamjenjuju njihove poslove. Tako bi uskoro moglo nestati i potrebe za ljudskom radnom snagom na gradilištima na cestama, jer ako su već današnje navigacije toliko pametne da traže alternativne pravce u slučaju radova na cesti, čemu onda ljudsko prisustvo na gradilištu (radove će ionako obavljati programirani roboti) ako će ga automobili zaobilaziti.
Znak za rutu autobusa koji vozi iznad auta
Straddle bus je već danas stvarnost. Djelo kineske inovativnosti je autobus nalik katamaranu koji jednostavno prolazi iznad automobila na cesti. Punog naziva, Transit Elevated Bus (TEB) na struju već je bio na prvoj probnoj vožnji! Dugačak je 22 metra i širok 8, čime zauzima nekoliko traka na cesti, a može prevesti 300 putnika. Kreatori ovog vozila smatraju da će se njime riješiti problemi prometnih gužvi. Ipak, ima nekoliko mana... Kako li će prolaziti ispod mostova, a pitanje je i cijene infrastrukture.
Znak stanice za Hyperloop
Sve što uključuje Elona Muska u priču uvijek je uzbudljivo. Tako i ideja o ultra brzom "vlaku" koji vozi preko 1200 km/h i koji bi u budućnosti bio alternativa autocestama i brzim vlakovima. Nije šala, na 8 km dugoj ruti Musk je već testirao mogućnosti Hyperloopa u pustinji Nevade. Hyperloop bi koštao šest milijardi dolara, a vožnja od San Francisca do LA-a trajala bi kojih 30 minuta. Riječ je o sustavu utemeljenom na solarnoj energiji koji bi u kapsulama koje bi prolazile kroz nadzemne cijevi prevozio ljude i teret brzinom do 1220 km/h.
Izvor: carkeys
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....