Nakon prometne nesreće, većina vozača osuđena je na nekoliko tjedana birokratskih ispunjavanja raznoraznih papira, procjene štete te na kraju samog popravka.
Iako tih nekoliko tjedana zvuči prilično dugo, vlasnicima Tesle taj bi vremenski period bio poput dobitka na lotu.
Naime, kako piše Carscoops, pojedini vlasnici automobila američke marke prisiljeni su čekati i do devet mjeseci samo na procjenu štete.
Na Redditu je objavljen slučaj vlasnika Tesle Y pod naslovom ‘Sada žalim zbog svoje kupnje‘, u kojem vlasnik iz Seattlea objašnjava kako je oštetio svoj automobil, no da u nesreći nije bilo ozlijeđenih i da je išao tako sporo da njegov automobil nije niti registrirao nesreću te je izbrisao snimku.
Nakon nesreće, vlasnik je otkrio da procjenu štete može dobiti najranije u svibnju 2024., dakle za šest mjeseci.
‘Tih šest mjeseci ne uključuje vrijeme potrebno za naručivanje i isporuku dijelova, niti ugradnju. Mogao bi biti bez automobila cijelu godinu zbog ove manje nesreće.
Doista sam uživao u automobilu prije ovoga, ali gledajući unatrag, sada mi je žao‘, zaključio je vlasnik Modela Y koji nažalost nije jedini koji se tako osjeća.
Na istom forumu, javio se još jedan vlasnik Tesle Y vlasnik koji je objavio da je imao nesreću u kolovozu, a jedina ovlaštena radionica koja ga je voljna pogledati ‘ne može baciti oko na njega‘ do sljedećeg kolovoza.
Zašto se to događa?
Nedavna ‘pobjeda‘ Tesle u sudskom postupku pokrenutom u Kaliforniji može izazvati visoke troškove popravka, ali i dugo čekanje na popravak.
Naime, tužitelj je tvrdio da je Tesla naplaćivala ‘pretjerano visoke cijene za dijelove i da je vrijeme čekanja na popravak bilo neopravdano dugo‘, ali je sudac presudio u korist Tesle s obrazloženjem ‘da su kupci trebali znati što da očekuju kada su kupovali svoja električna vozila‘.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....