POSLJEDNJA ZONDA

Pagani će ove godine predstaviti novu Zondu: Rekli su da će ovo biti posljednja

Superautomobil s nazivom Pagani Zonda 760 Roadster navodno će biti peta generacija i posljednja serije 760

LMM Design Pagani Zonda 760 Roadster

 Pagani

Pagani Zonda je superautomobil koji jednostavno odbija ‘umrijeti‘. Unatoč originalnim C12 verzijama koje su predstavljene davne 1999. godine, sada je još jedna na putu. LMM Design navodi kako je riječ o posljednjoj, ali s obzirom na to da smo to već čuli mnogo puta, teško je u to povjerovati.

image

LMM Design Pagani Zonda 760 Roadster

Pagani

Superautomobil s nazivom Pagani Zonda 760 Roadster navodno će biti peta generacija i posljednja serije 760. LMM Design ima zadatak specificiranja svakog elementa dizajna za poseban stroj u ime svog dugogodišnjeg klijenta. Pagani se, s druge strane, bavi stvarnom gradnjom u svojoj tvornici.

image

LMM Design Pagani Zonda 760 Roadster

Pagani

LMM nije još htio raspravljati o elementima dizajna koji će ovu Zondu navodno učiniti ‘jedinstvenom‘. Prema teaseru, čini se da će superautomobil dobiti karoseriju u potpunosti od karbonskih vlakana, ali u ovo doba, to je neće učiniti jedinstvenom.

image

LMM Design Pagani Zonda 760 Roadster

Pagani

Ostale fotografije projekta detaljno prikazuju Zondin novi sklop. Vidljiv je monokok od karbonskih vlakana te radnici kako ugrađuju motor u stražnji podokvir. Kao i drugi automobili Zondine serije 760, i ovaj će vjerojatno koristiti 7,3-litreni V12 motor od Mercedesa-AMG-a sposoban za 760 KS (559 kW) i okretni moment od 780 Nm.

image

LMM Design Pagani Zonda 760 Roadster

Pagani

LMM Design navodi kako će se automobil predstaviti ove godine. Međutim, godina je tek započela, stoga bismo mogli čekati još mnogo mjeseci prije nego što vidimo konačni rezultat. Pagani će ove godine također predstaviti i novi model s kodnim imenom C10.

image

LMM Design Pagani Zonda 760 Roadster

Pagani

Vozilo koristi Mercedes-AMG-ov twin-turbo 6,0-litreni V12, čija je snaga za samo 30 do 40 KS veća od Huayre, no manja težina trebala bi nadolazećem stroju dati prednost. Zanimljivo je kako će uz automatski mjenjač s dvostrukom spojkom u ponudi biti i ručni mjenjač, a Pagani planira proizvesti između 280 i 300 primjeraka C10, za koje već ima kupce.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
22. studeni 2024 04:33