IKONE

Pet automobila s početka ovog stoljeća koje se sada isplati kupiti jer će im cijena samo rasti

Od Honde do Forda i VW-a: ovim automobilima cijena više nikad neće biti povoljnija nego sada

Legende novog milenija

Ako želite uložiti u automobil, trebali biste znati da postoje oni kojima će idućih godina vrijednost snažno rasti zbog njihove vrijednosti u auto svijetu i statusa koji su stekli kad su bili novi. Već neko vrijeme ovim uglavnom kompaktima i jednom roadsteru s početka stoljeća cijene jako rastu i tu neće biti kraj (već se sada pojedini primjerci Honde S2000 plaćaju i 100.000 eura).

Dakako, ovih pet modela nisu i jedini koji će postati sve traženija "roba" na tržištu, no izdvojili smo ih jer su bili posebni i nakon novog milenija i nisu tipični predstavnici na koje kolekcionari "bacaju oko", poput primjerice BMW-a M3 e36 ili M5 e34 iz 1990-ih.

Tržište je s tim već sada itekako upoznato... Dakle, dobro ulaganje, premda ni danas nisu jeftini, posebno ako je riječ o sačuvanim primjercima i dalje "u originalu"...

1. Honda S2000

Ako govorimo o automobilima čija vrijednost svakodnevno raste, to je Honda S2000. Šuškalo se da će japanski proizvođač napraviti novi model, ai nije otišlo dalje od pukog prototipa. Izvorni koncept je preživio i ostao jedan od najatraktivnijih sportskih automobila današnjice.

image

Honda S2000

Honda

Imajte na umu da je riječ o modelu koji je na tržište došao krajem prošlog stoljeća, iako se u prodaji održao do sredine 2000-ih, roadsteru s 2,0-litrenim atmosferskim motorom i 241 KS sposobnim za sve više okretaja dok ne prijeđe granicu od 8000/min.

2. Ford Focus RS

image

Ford Focus RS

Ford

Model koji nam možda najviše nedostaje na trenutnom tržištu je četvrta verzija sportske varijante. Prvi svoje vrste s"s mišićima" nakon Escorta. Automobil je to sa samo 1280 kg i najradikalnijim dinamičnim ponašanjem. Djelomično zahvaljujući 215 KS i 310 Nm maksimalnog okretnog momenta.

3. Seat Leon Cupra R

Najnoviji Seat Leon Cupra R ST je zaista poseban. Riječ je o posljednjem Leonu s dodatkom Cupra, radikalnom kompaktu, koji je također upotrebljiv na dnevnoj bazi. Ne zaboravite da se radi o kompaktu, pa je što se tiče prostora u prtljažniku i više nego praktičan.

image

Seat Leon Cupra R

Seat

Njegov pogon na sve kotače čini ga super učinkovitim modelom, a ima i zarazan zvuk. 2.0-litreni TSI sposoban je za 300 KS i najveći okretni moment od 400 Nm.

4. Volkswagen Golf R32

Aktualni modeli Volkswagena poput primjerice Golfa GTI Clubsporta zadovoljavaju u sportskom smislu. Ali opet, kao da je nekako u prošlosti sve bilo bolje. Barem kada je u pitanju njemački kompakt, što dokazuje R32.

image

Volkswagen Golf R32

Volkswagen AG

Riječ je o posljednjem Golfu sa šestocilindričnim motorom, 3,2-litrenim atmosferskim benzincem koji je razvijao 250 KS i slao ih na sva četiri kotača. Možda nije bio istinski trkaći automobil, ali je bio uzbudljiv, a melodija koja je dopirala iz njegovog auspuha ostavlja nas razjapljenih usta.

5. Subaru Impreza WRX STI

Subaru WRX STI je ikona svjetskog prvenstva u reliju zahvaljujući uspjesima u konkurenciji i učinkovitom sustavu pogona na sva četiri kotača.

image

Subaru WRX STI

Subaru

Uz to, ne treba zaboraviti ni 2,5-litreni boxer motor koji je vrlo blizu 300 KS. Zapravo, postoji vrlo posebna varijanta posvećena Richardu Burnsu koja premašuje tu brojku.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
24. studeni 2024 23:03