ISTRAŽIVANJE

Pljuska industriji: Vozači tvrde da su zasloni u automobilima totalna glupost, posebno suvozački

Dodavanje još jednog dodirnog zaslona, ​​posebno onog koji ne nudi ništa korisno vozaču čini korisničko iskustvo kompliciranijim

Mercedes Benz EQS

 Mercedes Benz

JD Power, jedna od vodećih američkih tvrtki za istraživanje potrošačkih proizvoda i za tržišne podatke, objavila je rezultate studije koja se usredotočila na korisničko iskustvo tehnologije u automobilu. Novi podaci daju jasnu sliku o tome koje se tehnološke značajke vlasnicima vozila sviđaju, a koje ne. Rezultat pokazuje da su upravljanje gestama i ekrani za suvozače i dalje vrlo nepopularni.

image

Audi A5

Audi Media

Studija US Tech Experience Index 2024., koja se fokusira na korisničko iskustvo s novom automobilskom tehnologijom, provedena je između srpnja 2023. i svibnja 2024. Anketirano je više od 81.000 kupaca novih vozila koji su bili vlasnici vozila najmanje 90 dana. Podaci ispitanika su razvrstani u tri kategorije: ono što se mora imati, ono što je dobro imati i ono što je nepotrebno.

Prema ispitanicima, zasloni za suvozača jednostavno "nisu potrebni". Naučiti koristiti glavni infotainment zaslon i digitalne instrumente može biti dovoljno teško za nove vlasnike. Dodavanje još jednog dodirnog zaslona, ​​posebno onog koji ne nudi ništa korisno vozaču, samo čini korisničko iskustvo kompliciranijim. Također, samo 10 posto vozača svakodnevno putuje sa suvozačem, pa taj zaslon ionako nitko ne gleda, a svi suvozači ionako već imaju zaslon na mobilnom telefonu koji im može pružiti daleko više.

image

Audi Q5

AUdi Media

Doduše, neke nove tehnologije su se svidjele korisnicima. Tehnologija temeljena na umjetnoj inteligenciji je hit. Međutim, tehnologije kao što su čitači otiska prsta i kontrola gestama (pokretima ruke), označene su kao iritantne. Konkretno, upravljanje gestama moglo bi izazivati više problema nego što vrijedi, s 43,4 prijavljenih problema na 100 vozila u istraživanju. Osim toga, 21 posto vlasnika reklo je da tehnici nedostaje funkcionalnost. Vlasnici automobila se već godinama žale na ovu funkciju, no industrija ne odustaje.

Također nije neko iznenađenje da su vlasnici ostali ravnodušni prema nekim naprednim sustavima za pomoć u vožnji (ADAS), posebno prema značajkama za vožnju bez upotrebe ruku. S druge strane, konkretna sigurnosna tehnologija poput nadzora mrtvog kuta i stražnje kamere dobila je visoke ocjene odobravanja. Ipak, kada je riječ o aktivnoj pomoći u vožnji, vlasnici su rekli da radije sami preuzimaju kontrolu nad dužnostima u vožnji.

image

Mercedes E-klasa

Mario Pavlović

Sve ovo pokazuje da vlasnici auta ne mrze nove tehnologije sve dok inovacije pružaju istinsku korist i jednostavne suza korištenje. Ali ako proizvođači automobila nastave pokušavati riješiti probleme koji zapravo ne postoje uvođenjem bespotrebnih sustava i opreme vlasnici će se buniti.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
13. rujan 2024 00:14