NOVI SAFETY CAR

Pogledajte kako izgleda novi Aston Martin Safety car koji će ove sezone žariti i paliti stazama

Safety car prošao je kroz značajne izmjene pogonskog sklopa, šasije i unutrašnjosti u usporedbi s cestovnom verzijom Vantagea
Aston Martin Vantage Safety car

Nakon predstavljanja svog prvog automobila za Formulu 1 nakon 61 godine, Aston Martin pokazao je Vantage safety car i DBX medical car koji će se koristiti u Formuli 1 ove sezone. Aston Martin ove sezone dijeli zadatke safety cara s partnerskom firmom Mercedes-AMG na 12 od planirane 23 utrke.

image
Aston Martin Vantage Safety car

Aston Martin dvojac starta već od GP Bahreina 29. ožujka. Safety car prošao je kroz značajne izmjene pogonskog sklopa, šasije i unutrašnjosti u usporedbi s cestovnom verzijom Vantagea kako bi se osiguralo da može držati tempo s jednima od najbržih trkačkih automobila na svijetu.

image
Aston Martin Vantage Safety car

Njime će upravljati Bernd Mayländer, koji već više od 20 godina vozi safety car u F1. Vožnja oko staze tempom koji sprječava da se gume F1 bolida ohlade prioritet je Vantagea, pa su se inženjeri Aston Martina usredotočili na poboljšanje Vantageovih performansi na stazi kao i vremena krugova.

image
Aston Martin Vantage Safety car

Snaga dvostruko turbopunjenog 4,0-litrenog V8 porasla je sa standardnih 503 konjskih snaga na 528 konjskih snaga, dok je moment nepromijenjen na 625 Nm. Suptilna revizija mjenjača znači da će vozač imati bolji osjećaj izravnosti, preciznosti i upravljanja kroz prebacivanje u viši i niži stupanj prijenosa. Opsežni aero paket nadahnut trkačkim automobilima Aston Martina Vantage GT, zajedno s prelaskom na niskoprofilne gume, znači da Vantage safety car imati sve predispozicije za vođenje kolone F1 bolida po stazama diljem svijeta.

image
Aston Martin Vantage Safety car

Stražnje krilo najočitiji je dodatak, ali dodatak novog splittera i prednje rešetke generira 60 kilograma više downforcea u odnosu na cestovni model. Ispod, Vantage donosi jedinstveni ovjes i dodatno ojačanje šasije koje povećava strukturalnu krutost na prednjem kraju. Safety car također koristi isti nadograđeni sustav upravljanja toplinom kao Vantage GT4 koji uključuje dodatne otvore na poklopcu motora. Standardna sjedala zamijenjena su za FIA odobrena trkačka sjedala sa sigurnosnim pojasom u šest točaka, a dva zaslona na nadzornoj ploči pružaju televizijski prijenos uživo uz niz prilagodljivih prikaza - uključujući vrijeme krugova i položaje svih F1 bolida.

image
Aston Martin DBX Medical car

Aston Martin DBX pojavit će se u ulozi medical cara s time da on nije doživio velike modifikacije po pitanju performansi kao što je to slučaj za Vantagea. Unutrašnjost je prilagođena kako bi medical car bio u stanju što brže i učinkovitije pomoći u slučaju nesreće na stazi.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
22. studeni 2024 17:24