Rimac Nevera je porušila skoro sve rekorde ubrzanja koje je mogla. Hrvatski auto je uvjerljivo najbrži serijski cestovni auto u mnogo kategorija uključujući i one najvažnije, ubrzanje do 100 km/h i najbrže vrijeme na utrci ubrzanja od 1/4 milje (402 metra). Nedavno je dokazala da može biti brza i kroz zavoje srušivši rekord za serijski električni cestovni auto na brdskoj utrci u legendarnom Goodwoodu, no sada se opet vratila na ravnu pistu kako bi odmjerila snage s najsnažnijim Bugattijem i najbržom Teslom koju je moguće kupiti.
Ovoga puta utrku nije organizirao Rimac već američki The Triple F Collection iza koje stoje Dave Freck i njegovih sinovi Jordan i Jason. Oni su vlasnici impresivne zbirke od 40 superautomobila i hiperautomobila od kojih su neki među najskupljima na svijetu.
Nedavno je dio te zbirke postala i jedna Nevera koju im je osobno u SAD-u isporučio Mate Rimac. Da njihovi automobil ne bi stajali samo u garaži redovito ih voze, uspoređuju ih, utrkuju se i svoje avanture objavljuju na YouTube kanalu, te tako žive san svakog obožavatelja brzih automobila.
Kada je Nevera upotpunila njihovu kolekciju odlučili su se usporediti je s najbolje ubrzavajućim automobilima koje imaju u svojoj kolekciji, a to su Bugatti Chiron Super Sport i Tesla Model S Plaid.
Bugatti ima nevjerojatni V16 motor s četiri turba i razvija 1600 KS, dok je Tesla snažna 1033 KS i dugo je držala svjetski rekord za ubrzanje do 100 km/h. No njihove snage su "ništa" u odnosu na hrvatsko čudo koje iz svoja četiri motora razvija čak 1914 KS!
Utrka na 1/4 milje je održana na asfaltnoj pisti usred polja kukuruza u Ohiju, što možda nije ekskluzivna lokacija, no ono što se događalo na pisti svakako je bilo spektakularno. Ipak, previše neizvjesnosti nije bilo, Nevera je očekivano "uništila" svoje konkurente.
Prva utrka protiv Bugattija je još bila malo neizvjesna, no u drugoj je Nevera odlično startala i ostavila Chirona "u prašini" iza sebe. Slično je bilo i s Teslom koja se dobro držala prvih pedesetak metara da bi u ostatku utrke jako zaostala.
Na kraju je Nevera ostvarila najbolje vrijeme od 8,72 sekunde što je bilo 67 stotinki brže od Chironovog vremena i 78 stotinki brže od vremena koje je ostvarila Tesla. Nevera može i puno brže od toga. Službeni rekord iznosi 8,25 sekundi, a ovdje je automobil bio nešto sporiji zbog karakteristika staze koja nije bila pripremljena za utrku.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....