Kreativna agencija za reklame pod imenom Wolfgang LA upravo je predstavila divlji električni terenski automobil nazvan Thundertruck i zapravo ga želi pretvoriti u proizvodnu stvarnost. Thundertruck je bio sporedni projekt suosnivača Wolfganga LA Colina Jefferyja i Mikea Geigera u posljednje dvije godine, a kreiran je uz pomoć raznih automobilskih veterana, uključujući inženjere, dizajnere i kipare.
Tehničke specifikacije kamiona nisu objavljene, ali u razgovoru s Fast Companyjem, Jeffery je rekao da mu je električna platforma omogućila da stvori privlačan, hrabar dizajn za razliku od bilo kojeg drugog kamiona na tržištu.
'S EV pogonom, kamion ne mora izgledati kao kamion, samo imamo unaprijed stvorenu ideju o tome kako bi kamion trebao izgledati', objašnjava Jeffery. 'Ali to stvarno nije sjajno korištenje prostora, sa stajališta dizajna. Pa smo rekli, u redu, hajde da izbacimo svu prtljagu koju naša industrija ima iz perspektive dizajna i krenimo iz temelja. Sastavili smo ga da bude moderno, namjenski dizajnirano EV višenamjensko vozilo, naspram običnog kamiona to je slučajno EV'.
Prva stvar koja upada u oči kod Thundertrucka je njegov intrigantan oblik zbog kojeg čak i Tesla Cybertruck djeluje suzdržano. Gotovo da nema prednjih ili stražnjih prevjesa, a također nema tradicionalnog poklopca motora s vjetrobranskim staklom koji se proteže točno do prednjeg dijela kamiona. Uz to, Thundertruck je zamišljen s LED prednjim svjetlima i sjedi na setu off-road naplataka i guma.
Ostale ključne značajke dizajna vozila uključuju proširene lukove kotača, jedinstveno pozicioniranje vrata i dvije solarne tende koje se mogu otvoriti. Thundertruck bi se također mogao ponuditi kao 6x6. Wolfgang LA kaže da je razgovarao s tehnološkim tvrtkama, potencijalnim proizvodnim partnerima i investitorima o projektu i ako kamion ikada stigne do proizvodne linije, mogao bi koštati od oko 70.000 dolara (464.000 kuna).
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....