Za Polestar 4, cilj je bio stvoriti "SUV coupe", ali ne na uobičajeni način - to je crossover sa spuštenim krovom i četiri vrata. Takvi dizajni često se temelje na postojećim SUV vozilima, žrtvujući pritom prostor za glavu straga. Polestar je to izbjegao čistim dizajnom koji se fokusira na udobnost za putnike na stražnjim sjedalima.
"Dizajnirali smo Polestar 4 od temelja kao novu vrstu SUV coupea koji slavi udobnost i iskustvo putnika na stražnjim sjedalima", kaže Thomas Ingenlath, glavni izvršni direktor Polestara.
Također bi trebao biti Polestarov najbrži automobil dosad. Najveća izlazna snaga iznosi 544 KS iz pogona s dva motora na četiri kotača, što omogućuje ubrzanje od 0 do 100 km/h za 3,8 sekundi. Modeli s jednim motorom također će biti dostupni u konfiguraciji s pogonom na stražnje kotače, s 272 KS.
Modeli dugog dometa s bilo kojim pogonom imat će bateriju od 102 kWh. Verzija s jednim motorom imat će najveći domet, a Polestar cilja na preko 480 kilometara prema EPA-i. AC punjenje od 22 kW bit će dostupno kao standard uz brzo punjenje od 200 kW DC na svim modelima.
Kao što se vidi na konceptnom automobilu Polestar Precept, Polestar 4 eliminira tradicionalni stražnji prozor. Umjesto toga, stakleni krov u punoj dužini jednostavno se proteže sve do stražnjeg dijela, iza drugog reda. Opremljen je elektrokromatskom funkcionalnošću, što mu omogućuje da blokira sunce kada to želite, bez potrebe za tradicionalnim sjenilom od tkanine.
Kao što je slučaj s električnim vozilima, aerodinamička učinkovitost bila je primarni pokretač dizajna. U ovom slučaju otpor je minimiziran značajkama kao što su uvlačne ručke na vratima i prozori koji se mogu spuštati. Straga, protok zraka je optimiziran oko trake stražnjeg svjetla, s dijelovima koji rade kao "aero oštrice" za stvaranje "slobodno lebdećeg vrtloga" koji dodatno smanjuje otpor vozila.
Iznutra se Polestar i dalje oslanja na svoje elegantne, čiste estetske osnove. Renderi interijera u ovoj fazi sadrže zlatne sigurnosne pojaseve marke, koji su u lijepom kontrastu s bijelim završnim slojevima interijera. Također je fokus na održivosti. Određene komponente će se proizvoditi metodom "jednog materijala" gdje su svi slojevi izrađeni od istog osnovnog materijala, s ciljem poboljšanja mogućnosti recikliranja.
Polestar 4 počet će se proizvoditi u tvrtkinoj tvornici u zaljevu Hangzhou u Kini u studenom 2023. Lansiranje u SAD predviđeno je za 2024. godinu s "indikativnom cijenom lansiranja" od oko 60.000 dolara (54.000 eura).
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....