Tako je, Porscheu 911 Turbo S Lightweight potrebno je samo 9,9 sekundi da prijeđe 402 metra iz mrtve točke. To ipak nije najšokantniji dio jer je od 0 do 100 km/h brži od Koenigsegg Regere RS, LaFerrarija i Pagani Zonde R.
Prema Car and Driveru, Porsche 911 Turbo S Lightweight je najbrži automobil koji su ikad testirali do 48 km/h. Uspio je ostvariti tu brzinu za samo 0,8 sekundi, što je otprilike vrijeme potrebno vašem srcu da završi jedan puni otkucaj.
Cilj Lightweight izvedbe je 'pružiti uzbudljivo iskustvo, a da pritom nije toliko fokusiran na stazu kao GT3'. Kao što samo ime sugerira, Lightweight je lakši za oko 36 kilograma od standardnog Turbo S-a zbog lakšeg stakla, nedostatka stražnjih sjedala, prednjih sjedala od karbonskih vlakana i manje zvučne izolacije. Također je nešto niži od standardnog 911 Turbo S-a, za oko 1 centimetar, zahvaljujući Porscheovim aktivnim sustavom upravljanja ovjesa.
911 Turbo S Lightweight od svog 3,7-litrenog bokser 'šestaka' dobiva 640 KS i 800 Nm okretnog momenta. Snaga se na sva četiri kotača prenosi putem osamstupanjskog automatika s dvostrukom spojkom.
Cijena ovog veličanstvenog paketa iznosi 120.500 eura američkih dolara na cijenu od oko 200.000 eura za osnovni Turbo S. To nije malo, ali kad ovu cifru usporedimo sa svim ostalim što ga može pratiti do 100 km/h, ima smisla. Ferrari SF90 košta 4.1 milijun kuna, a što se tiče Tesle Model S Plaid, ako pričekamo 15 minuta da se zagrije, nikad nije bio brži od 2,1 sekundu.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....