Porsche je završio proizvodnju modela 911 Dakar, a posljednji primjerak koji je sišao s proizvodne trake posebniji je od ostalih zahvaljujući odjelu marke Sonderwunsch, što prevedeno znači "posebna želja".
Posljednji 911 Dakar odaje počast pobjedniku relija Pariz-Dakar 1984. godine, modelu 911 kojeg je vozio René Metge sa suvozačem Dominiqueom Lemoyneom. Nema sumnje da je najzanimljiviji element ovog 911 Dakar prilagođena vanjska boja koja je inspirirana originalnim pobjednikom Dakara. Automobil je ukrašen u kombinaciji žute i plave metalik boje koje su razdvojene jarko plavim prugama. Vlasnik je također zatražio od Porschea da oboji kotače u istu žutu boju kao i karoseriju. Porsche tvrdi da je karoserija automobila u potpunosti obojena ručno.
I u kabini automobila ima mnogo zanimljivosti. Većina je presvučena crnom kožom i alcantarom, ali ima i dijelova jarkih boja, uključujući detalje na upravljaču, ploči vrata, tunelu mjenjača i prednjim armaturama.
Njemački proizvođač automobila nije otkrio cijenu prilagođenog i posljednjeg primjerka 911 Dakar, ali neizbježno je skuplji od cijene standardnog Dakara koja je iznosila 222.000 eura. Prije isporuke kupcu, automobil će neko vrijeme biti izložen u Porsche muzeju.
Tijekom proizvodnje modela 911 Dakar, Porsche je izradio 2500 primjeraka. Sve ih pokreće 3,0-litreni biturbo bokser sa šest cilindra koji proizvodi 480 KS. Auto je bio za 5 cm više udaljen od ceste od standardnog 911 s pogonom na sva četiri kotača, a ovjes se mogao podignuti za dodatnih 3 cm. Automobil je također serijski dolazio s terenskim gumama zbog kojeg mu je maksimalna brzina bila ograničena na samo 240 km/h. Do 100 km/h ubrzava za 3,2 sekunde.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....