Dodge ima zasluženu reputaciju marke s modelima top performansi, ali stvari postaju komplicirane kako Charger i Challenger odlaze u mirovinu. Da stvar bude gora, Ram je nedavno najavio planove za prekid proizvodnje 1500 TRX-a kasnije ove godine.
To ostavlja entuzijastima samo nekoliko ‘performance‘ opcija od Dodgea pod kapom Stellantisa. Srećom Durango SRT i SRT Hellcat ostaju u ponudi i dogodine.
Prvi ima 6,4-litreni V8 koji razvija 482 KS (354 kW) i 637 Nm okretnog momenta. Uparen je s automatskim mjenjačem s osam stupnjeva prijenosa i standardnim sustavom pogona na sva četiri kotača, koji modelu omogućuje ubrzanje od 0 do 100 km/h za oko 4,5 sekunde.
SRT Hellcat, s druge strane, ima kompresorski 6,2-litreni V8 sa 720 KS (529 kW) i 874 Nm okretnog momenta. Zahvaljujući dodatnim konjima, ubrzanje do stotke traje samo oko 3,5 sekunde. SUV je također sposoban postići najveću brzinu od 290 km/h i pretrčati četvrt milje (402 m) za 11,5 sekundi.
Što se tiče noviteta, nadzor mrtvog kuta sada je standardan u Durango liniji. Modeli opremljeni grupom za vuču prikolice također dolaze s novim sustavom nadzora mrtvog kuta koji ima funkciju detekcije prikolice. Osim novih sigurnosnih značajki Durango Citadel nudit će se s paketom Tow N Go koji se pokazao popularnim na Durangu R/T.
Paket daje modelu preobrazbu nadahnutu SRT-om zahvaljujući sportskom body kitu i 20-inčnim kotačima omotanim u cjelogodišnje gume Pirelli Scorpion Zero. Paket također dodaje crvene ili crne kočione čeljusti, ovisno o izvedbi. Njima se pridružuje aktivni ovjes s prigušivanjem, elektronički diferencijal s ograničenim proklizavanjem i ponovno podešen sustav aktivnog uklanjanja buke.
Ostale značajke uključuju 5,7-litreni HEMI V8, povećanu najveću brzinu od 233 km/h i kapacitet vuče do 3946 kg. Dodge nije spomenuo cijene, ali odlazna generacija počinje s 40.140 dolara (37.390 eura) i penje se do šesteroznamenkastog raspona za SRT Hellcat Premium.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....