PREMIJERA

Posljednji svoje vrste: Pagani predstavio novu Huayru NC, čudesni hiperautomobil od 819 KS

Huayru NC pokreće dorađeni 6,0-litreni V12 s dva turba AMG-a koji se može pronaći u ostalim cestovnim Huayrama

Pagani Huayra NC

 Pagani

Pagani će uskoro predstaviti svoj potpuno novi hiperautomobil, ali to ne znači da je priča gotova za Huayru. Zapravo, talijanski proizvođač automobila upravo je otkrio novu jednokratnu varijantu Huayre nazvanu NC.

image

Pagani Huayra NC

Pagani

Vlasnik ove osebujne Huayre odlučio je da vanjski izgled završi u kombinaciji plavih karbonskih vlakana, tradicionalnih sjajnih karbonskih vlakana i raznih obojenih crvenih i bijelih dijelova.

Većina ploča karoserije uređena je prekrasnim plavim karbonom, uključujući prednje četvrtine, vrata, stražnje četvrtine i većinu stražnje preklopne ploče. Što se tiče tradicionalnih nijansi sivih karbonskih vlakana, one se mogu naći na haubi, bočnim pragovima, stražnjoj maski i poklopcima stražnjih svjetala.

image

Pagani Huayra NC

Pagani

Čini se kao da se Huayra NC temelji na Huayra BC Roadsteru i stoga ima koristi od istog jedinstvenog poklopca motora zajedno s velikim podupiračima iza naslona za glavu. Međutim, za razliku od standardnog BC Roadstera, NC također ima istaknutu krovnu lopaticu, vrlo sličnu onoj koja se nalazi na Huayra Imoli.

image

Pagani Huayra NC

Pagani

U kabini, ista tema boja koja kombinira plavu, crvenu, bijelu i završni sloj od karbonskih vlakana se nastavlja. Veliki dijelovi unutrašnjosti presvučeni su kraljevsko plavom alcantarom, uključujući sjedala, naslone za glavu i A-stupove.

Ostale unutarnje površine imaju crnu Alcantaru s crvenim kontrastnim šavovima, a tu je i plavi gumb za mjenjač od karbonskih vlakana.

image

Pagani Huayra NC

Pagani

Huayru NC pokreće isti 6,0-litreni V12 s dva turba od AMG-a koji se može pronaći u svim ostalim cestovnim Huayrama, iako je modificiran da isporučuje 819 KS i 1079 Nm okretnog momenta. Kako bismo dobili širu sliku, "standardni" BC Roadster sposoban je za 791 KS i 1049 Nm. Snaga se prenosi putem sedamstupanjskog sekvencijalnog mjenjača na stražnje kotače omotane u Pirelli Trofeo R gume.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
17. prosinac 2024 18:27