CUPRA JE BUDUĆNOST

Posljednji u redu unutar njemačke grupacije: Volkswagen otkrio hoće li ugasiti Seat

Cupra privlači mlađu, buntovniju publiku, puno brže će krenuti u elektrifikaciju i odlično se pozicionirala unutar VW koncerna

Seat Tarraco

 Arhiva Auto klub

Volkswagen Grupa kupila je Seat 1986. godine i od tada pokušava pronaći smjer koji će Seatu osigurati ‘održivu dobit‘.

Španjolska marka ostvarila je veliki uspjeh s modelima Ateca i Leon, ali prodaja u Europi pala je više od 40 posto u srpnju i kolovozu na godišnjoj razini. Kako navodi Autocar, pad prodaje uzrokovan je problemima s isporukom čipova, a Seat je očito posljednji u redu unutar njemačke grupacije.

image

Seat Arona, Ateca i Tarraco

Seat

Isto tako, Seat u prodaji nema električnih automobila, što je suprotnost ostatku brendova u koncernu.

Na pitanje novinara Autocara, direktor Seata, ujedno i izvršni direktor Volkswagena Thomas Schäfer iznio je svoje viđenje budućnosti španjolske marke.

image

Thomas Schafer

SEAT

‘Mi ne ubijamo Seat, samo trebamo odlučiti o njegovoj budućnosti. Još uvijek radimo na planu, ali marka je sigurna barem do 2028. ili 2029. godine. Činjenica je da Seatove modele obožavaju mlađu kupci, a posebno su popularni u Europi, najviše u Španjolskoj, Velikoj Britaniji i Austriji.

image

Seat Tarraco

Arhiva Auto klub

Dakle, Seat ide dalje, ali Cupra je budućnost Seata.

Cupra privlači mlađu, buntovniju publiku, puno brže će krenuti u elektrifikaciju i odlično se pozicionirala unutar VW koncerna‘ - zaključio je Schafer.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
24. studeni 2024 23:00