Volkswagen Grupa kupila je Seat 1986. godine i od tada pokušava pronaći smjer koji će Seatu osigurati ‘održivu dobit‘.
Španjolska marka ostvarila je veliki uspjeh s modelima Ateca i Leon, ali prodaja u Europi pala je više od 40 posto u srpnju i kolovozu na godišnjoj razini. Kako navodi Autocar, pad prodaje uzrokovan je problemima s isporukom čipova, a Seat je očito posljednji u redu unutar njemačke grupacije.
Isto tako, Seat u prodaji nema električnih automobila, što je suprotnost ostatku brendova u koncernu.
Na pitanje novinara Autocara, direktor Seata, ujedno i izvršni direktor Volkswagena Thomas Schäfer iznio je svoje viđenje budućnosti španjolske marke.
‘Mi ne ubijamo Seat, samo trebamo odlučiti o njegovoj budućnosti. Još uvijek radimo na planu, ali marka je sigurna barem do 2028. ili 2029. godine. Činjenica je da Seatove modele obožavaju mlađu kupci, a posebno su popularni u Europi, najviše u Španjolskoj, Velikoj Britaniji i Austriji.
Dakle, Seat ide dalje, ali Cupra je budućnost Seata.
Cupra privlači mlađu, buntovniju publiku, puno brže će krenuti u elektrifikaciju i odlično se pozicionirala unutar VW koncerna‘ - zaključio je Schafer.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....