Nakon odgode razvoja i duge teaser kampanje "Posljednjeg poziva", Dodge Challenger SRT Demon 170 konačno je ovdje i može se pohvaliti nekim zapanjujućim specifikacijama. Kada radi na E85 gorivu, 6,2-litreni V8 s kompresorom daje 1025 konjskih snaga pri 6.500/min i 1281 Nm okretnog momenta pri 4200/min. Čak i na E10 benzinu, snaga je i dalje veća od 900 KS.
Kada postigne punih 1025 KS, Demon 170 može dohvatiti 100 km/h za 1,66 sekundi. Četvrt milje (402 metra) prelazi za 8,91 sekundi s NHRA certifikatom pri 243 km/h. Brojka 170 u imenu je referenca na Dodge Direct Connection Hellephant C170 Crate motor, s kojim ovaj model dijeli malo DNK.
Ovo nije samo modificirani Demon. Kako bi postigao ove impresivne performanse, Dodge je morao zamijeniti gotovo cijeli pogonski sklop. Bregasto vratilo je jedina glavna komponenta koja je ostala ista. Zapremnina kompresora raste na 3,0 litre, naspram 2,7 litara u standardnom Demonu.
Demon 170 dobiva pametno upravljanje motorom koje može odrediti koliki je postotak etanola u benzinu. Sustav prilagođava punjenje gorivom i vrijeme paljenja kako bi optimizirao snagu pogonskog sklopa. Postoji čak i zaslon na ploči s instrumentima koji prikazuje udio etanola. Punih 1025 KS dostupno je kada je brojka veća od 65 posto.
Mjenjač je i dalje automatski s osam stupnjeva prijenosa, a Demon 170 dobiva poboljšani TransBrake 2.0. Omogućuje vozaču da pritisne gas i zatim povuče ručicu mjenjača kako bi krenuo na traku. Osim toga, vozač može podesiti izlazni okretni moment kako bi prilagodila sustav za smanjenje snage na upravo najbrži način.
Kupci mogu znatno smanjiti težinu kupnjom još jednog opcijskog seta kotača koji kombiniraju kovani aluminij i karbonska vlakna. S njima Demon 170 gubi 9.12 kilograma sprijeda i 5.4 kilograma straga u odnosu na Challenger Redeye Widebody.
Ovjes se sastoji od adaptivnih Bilstein amortizera koji podižu stražnji dio za 1 cm. Postavka Drag Mode prilagođava postavke kako bi prednji dio bio čvršći, a stražnji dio mekši. U usporedbi s Challenger Hellcat Redeye Widebodyem, 170 također ima mekše opruge i poluge za koje poboljšavaju prijenos težine tijekom lansiranja.
Dizajn sprijeda uglavnom dolazi od prethodnog Demona, ali 170 nema proširenja blatobrana – što štedi čak 7.2 kilograma. Demon 170 dostupan je u 14 vanjskih boja, uključujući naslijeđene nijanse B5 plavu, Plum Crazy ljubičastu i Sublime zelenu. Svi su dostupni sa Satin Black samo na haubi, krovu i prtljažniku.
Iznutra kupci mogu dobiti Demon 170 samo s vozačevim sjedalom presvučenim tkaninom i bez stražnje klupe. Kako bi se ograničila težina, moguće je tražiti automobil bez tepiha prtljažnika, zvučne izolacije i stereo sustava s dva zvučnika.
Za ljude koji žele luksuz "na mišićima", dostupna je mješavina crne Alcantare i Laguna kože. Ova postavka također ima grijane i ventilirane stolice, grijani upravljač i stereo s 18 zvučnika. Krovni otvor je opcija.
Demon 170 se prodaje u SAD po cijeni od 96.666 dolara (89.746 eura). Dodge ih planira napraviti ukupno 3300, od čega će 3000 ostati u Sjedinjenim Državama a 300 će otići u Kanadu. No, konačan broj ovisit će o kapacitetu proizvodnje jer će ih tvrtka proizvoditi samo od srpnja do 31. prosinca 2023. godine. Dodge će početi primati narudžbe 27. ožujka.