ISTRAŽIVANJE

Povećanje raznolikosti: Fanovi F1 sve su mlađi. Udvostručen i broj ženskih obožavatelja

Trend bi se mogao objasniti novim digitalnim pristupom Formule 1 projektima poput Netflixovog dokumentarca Drive To Survive
Obožavatelji Formule 1, Istanbul, Turska
 Profimedia

Prema najvećem istraživanju Global Surveya ikada provedenom, koje je naručio Motorsport Network u suradnji s Formulom 1, obožavatelji Formule 1 postaju sve mlađi i raznovrsniji. Pri anketi je ispitano više od 167.000 obožavatelja iz čak 187 zemalja, a njihova prosječna dob iznosi 32 godine, što je za četiri godine manje od prethodne studije iz 2017. godine.

image
Formula 1: Život u šestoj brzini
Netflix

Trend bi se mogao objasniti novim digitalnim pristupom Formule 1 projektima poput Netflixovog dokumentarca Drive To Survive (Život u šestoj brzini). Najveći rast mlade publike zabilježen je u SAD-u, Indiji, Kini i Meksiku. Čak se i sudjelovanje ženskog spola udvostručilo u posljednje četiri godine.

'Povećana raznolikost i mlađa publika omogućit će nam da postanemo bogatiji u smislu da privučemo pozornost više ljudi. To je rezultat pravog jezika, prave naracije i pravih alata koji su bliži načinu na koji se mlađa generacija ponaša i radi', izjavio je izvršni direktor F1 Stefano Domenicali. 'To je stvarno nešto na čemu ćemo se još više potruditi'.

image
Obožavatelji Formule 1, Istanbul, Turska
Profimedia

'Ove rezultate shvaćamo vrlo ozbiljno, bez obožavatelja i fanova ne bismo bili ovdje. Unatoč svim različitim područjima i kulturama, vidjeti ove trendove zaista je ključno za donošenje ispravnih odluka za budućnost'.

Vozač Formule 1 Fernando Alonso također se izjasnio na temu: 'Postoji mlađa generacija koja prati Formulu 1, pa mi je drago vidjeti što misle o sportu. Mislim da je baza obožavatelja malo drugačija nego prije, posebno dvije-tri godine nakon Netflixove serije. (...) Ankete su vrlo važne. Imali smo jednu prije nekoliko godina s vrlo zanimljivim rezultatima, a ova je najveća do sad...'.

image
Formula 1
Profimedia

Primijećena je i veća geografska rasprostranjenost nego ikad, uključujući udvostručenje obožavatelja iz Azije, Afrike i Bliskog istoka. Porast u broju obožavatelja povezana je s atributima koji su identificirani kao 'uzbudljivi', 'tehnološki', 'skupi', 'konkurentni' i 'zabavni'. Po prvi puta su se riječ 'konkurentni' i 'zabavni' pojavili u top pet opisa Formule 1, dok je u izvješću iz 2015. godine najviše ljudi F1 opisivalo 'dosadnom'.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
23. studeni 2024 06:07