Prema najvećem istraživanju Global Surveya ikada provedenom, koje je naručio Motorsport Network u suradnji s Formulom 1, obožavatelji Formule 1 postaju sve mlađi i raznovrsniji. Pri anketi je ispitano više od 167.000 obožavatelja iz čak 187 zemalja, a njihova prosječna dob iznosi 32 godine, što je za četiri godine manje od prethodne studije iz 2017. godine.
Trend bi se mogao objasniti novim digitalnim pristupom Formule 1 projektima poput Netflixovog dokumentarca Drive To Survive (Život u šestoj brzini). Najveći rast mlade publike zabilježen je u SAD-u, Indiji, Kini i Meksiku. Čak se i sudjelovanje ženskog spola udvostručilo u posljednje četiri godine.
'Povećana raznolikost i mlađa publika omogućit će nam da postanemo bogatiji u smislu da privučemo pozornost više ljudi. To je rezultat pravog jezika, prave naracije i pravih alata koji su bliži načinu na koji se mlađa generacija ponaša i radi', izjavio je izvršni direktor F1 Stefano Domenicali. 'To je stvarno nešto na čemu ćemo se još više potruditi'.
'Ove rezultate shvaćamo vrlo ozbiljno, bez obožavatelja i fanova ne bismo bili ovdje. Unatoč svim različitim područjima i kulturama, vidjeti ove trendove zaista je ključno za donošenje ispravnih odluka za budućnost'.
Vozač Formule 1 Fernando Alonso također se izjasnio na temu: 'Postoji mlađa generacija koja prati Formulu 1, pa mi je drago vidjeti što misle o sportu. Mislim da je baza obožavatelja malo drugačija nego prije, posebno dvije-tri godine nakon Netflixove serije. (...) Ankete su vrlo važne. Imali smo jednu prije nekoliko godina s vrlo zanimljivim rezultatima, a ova je najveća do sad...'.
Primijećena je i veća geografska rasprostranjenost nego ikad, uključujući udvostručenje obožavatelja iz Azije, Afrike i Bliskog istoka. Porast u broju obožavatelja povezana je s atributima koji su identificirani kao 'uzbudljivi', 'tehnološki', 'skupi', 'konkurentni' i 'zabavni'. Po prvi puta su se riječ 'konkurentni' i 'zabavni' pojavili u top pet opisa Formule 1, dok je u izvješću iz 2015. godine najviše ljudi F1 opisivalo 'dosadnom'.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....