Iako Lancia trenutno nije na glasu premium proizvođača automobila, to bi se trebalo promijeniti kroz nekoliko godina i vratiti marku na staze stare slave. Plan prodaje automobila izvan Italije do 2024. godine je već na snazi, izvršni direktor brenda Luca Napolitano predstavio je svoj desetogodišnji plan izvršnom direktoru Stellantisa Carlosu Tavaresu.
Kao proizvođač premium automobila pod Stellantisom, Lancia teži profitabilnosti umjesto volumenu. Napolitano je dodao da se na svemu već radi, te da za sada ostaje pronaći pravo mjerilo. Navodno je to mjerilo njemački Mercedes-Benz.
'Ne mislim da se želimo boriti protiv Mercedesa, to bi bilo naivno, već da je on primjer onoga što želimo ponuditi', izjavio je Napolitano za Automotive News Europe.
Iako to nije izričito spomenuo, čini se da su Napolitanove tvrdnje o Mercedesu kao mjerilu usredotočene na elektrifikaciju. Početna meta je Europa, s Njemačkom i Francuskom na čelu. To je zato što je prelazak na struju najbrži u dvije zemlje, s drugim državama poput Španjolske, Belgije, Austrije i Nordijskim zemljama sljedećim na popisu.
'Pomoći će nam naša agresivna strategija elektrifikacije i naš fokus na tržišne segmente koju su vrlo jaki u Europi', dodao je Napolitano.
Njegova strategija uključuje 100 Lancijinih prodajnih mjesta u Europi, u oko 60 gradova. Ta prodajna mjesta dijelit će se s ostalim brendovima Stellantisa, a Lancia također traži 'jačanje svojih internetskih kanala'.
'Moj cilj je omogućiti kupnju automobila sa samo tri klika', rekao je Napolitano. Sve ovo bit će popraćeno širenjem asortimana. Kompaktni crossover očekuje se 2026. godine, a kompaktni hatchback dvije godine poslije. Oba vozila bit će potpuno električna. Također, novi Ypsilon stiže 2024. godine, u hibridnom i potpuno električnom obliku.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....