Ako još niste obaviješteni, Toyota je nedavno predstavila petu generaciju Supre s ručnim mjenjačem za modelsku godinu 2023. Iako točni detalji šesterostupanjskog ručnog mjenjača, poput njegovog porijekla i tko je što razvio, nisu objavljeni u najavi, izvješće The Drivea je objasnilo sve.
Toyotin glasnogovornik je potvrdio da "dijelovi korišteni u mjenjaču dolazi iz kombinacije ZF ručnih mjenjača, ali kombinacija dijelova je ekskluzivna za GR Supru". Glasnogovornik je također za The Drive rekao da se japanski proizvođač automobila udružio sa ZF-om i BMW-om za niz stvari, uključujući "dizajn/raspored ručice mjenjača, odluku o konačnom omjeru prijenosa, podešavanje funkcije inteligentnog ručnog mjenjača (iMT) i osjećaj pomaka".
Treba napomenuti da je BMW Z4 koji koristi ručni mjenjač 2,0-litreni četverocilindrični sDrive20i.
Taj mjenjač ima šifru GS6L40LZ, dok MT sa šest stupnjeva prijenosa Toyote Supre ima BMW-ovu šifru GS6L50TZ. "GS6 se odnosi na šesterostupanjski manualac, dok se Z odnosi na proizvođača koji je ZF. Razlike između L40L i L50T su u njihovom tipu prijenosa i mjenjaču", navodi The Drive.
Toyotin iMT dolazi s funkcijom usklađivanja broja okretaja kako bi se osigurala "dosljedna izvedba" prilikom prebacivanja u nižu brzinu. Nova ručna varijanta također dolazi s kraćim omjerom pogona od 3,46 od AT verzija za bolji start i ubrzanje u stupnju prijenosa. Za razliku od BMW-a Z4, 6-brzinski MT je ekskluzivan za 3,0-litrenu rednu šestcilindričnu Toyotu Supru.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....