Mercedes je službeno predstavio osvježeni Mercedes-AMG GT s četverim vratima koji na tržište u novom izdanju stiže kasnije ove godine.
Suparnik Porschea Panamere i BMW-a Serije 8 Gran Coupe ima blago osvježene linije karoserije te su odsad dostupne tri nove boje Starling plava, Starling Magno plava i Kašmir Magno bijela kao i novi setovi naplataka od 20 i 21 cola.
Kupci će također pronaći asortiman novih i proširenih stilskih paketa, uključujući Silver Chrome vanjski paket koji više nije ekskluzivan za 63 S, a primjerice AMG vanjski paket od karbonskih vlakana sada je dostupan i kod modela GT 53.
Novost je AMG Night Package II, koji ima tamnu kromiranu rešetku i zatamnjene značke, a kupci također mogu naručiti styling paket koji kombinira sadržaje noćnog i Carbon paketa.
Značajnijih novosti ima u kabini gdje će vozači pronaći novi AMG Performance upravljač koji ima integrirani senzor za određivanje jesu li na njemu ruke vozača. Također ima novi audio sustav s više zvučnika, te dio novih prekidača.
Promjena u unutrašnjosti zaokružene su novim kombinacijama boja plastike kože i presvlaka sjedala, a s obzirom na to da je model do sad bio četverosjed, novost je stražnja klupa profilirana za tri osobe. Dakle Mercedes-AMG GT je postao peterosjed.
Ispod poklopca varijante GT 43 nalazi se 3.0-litreni redni turbo 6-cilindarski benzinac s 367 KS i 500 Nm okretnog momenta koji je povezan je s 9-stupanjskim automatskim mjenjačem i sustavom pogona na sve kotače s promjenjivom raspodjelom okretnog momenta. Ova postavka omogućuje modelu da "poleti" od 0 do 100 km/h za 4,9 sekundi, dok najveća brzina iznosi 270 km/h.
Dostupna je i varijanta GT 53 s 3,0-litrenim 6-cilindarskim benzincem od 435 KS i 520 Nm okretnog momenta koji stotku iz stajanja hvata za 4,5 sekundi i vozi do 280 km/h.
Oba imaju dodatni električni kompresor i 48-voltni pokretački generator koji može generirati do 22 KS.
Mercedes nije dao podatke o varijantama s V8 motorima, a uskoro stiže i potpuno nova plug-in hibridna varijanta.
Od novosti dodali bismo i rekonfigurirani AMG Ride Control + ovjes s novim postavkama udobnosti. Sadrži dva ventila za ograničavanje tlaka koji su kontinuirano promjenjivi i "omogućuju još preciznije podešavanje sile prigušenja različitim uvjetima vožnje i programima vožnje". Jedan ventil kontrolira prigušenje odskoka, dok drugi kontrolira prigušenje kompresije.
Posljednje, ali ne najmanje važno, GT 53 dobiva Manufaktur Exclusive Edition verziju koja se odlikuje Rubellite crvenim lakom, Silver Chrome vanjskim paketom, kao i 21-inčnim alu naplacima srebrne boje, unutrašnjost je presvučena Neva sivom Nappa kožom, a obloge kokpita i vrata izrađene su od prirodnog jasena.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....