Nakon nekoliko fotografija koje su procurile po internetu, Mazda je predstavila redizajn svojeg CX-5, pri čemu su osvježene mnoge značajke dizajna i proširena razlika između razine opreme. Treba navesti i poboljšanja šasije, više sigurnosnih sustava te standardni Activ AWD pogon na sva četiri kotača.
Activ AWD postao je standard za sve modele sa značkom 'CX' na američkom tržištu, počevši od sljedeće godine. Iako su promjene na vanjštini suptilne, i dalje se primjećuju, a uključuju redizajnirani prednji branik s trodimenzionalnom rešetkom završenu kromom koja povezuje nova LED prednja svjetla, a širi i niži usis na neki način opravdava izostanak bočnih otvora.
Stražnji kraj dobiva tanja LED svjetla i novi dizajn stražnjeg odbojnika, a paleta boja proširena je Zircon Sand nijansom, zajedno s novim asortimanom alu-naplataka. Svaka od dostupnih razina opreme dolazi sa svojim vizualnim detaljima, kako za vanjštinu, tako i za unutrašnjost.
U Europi se asortiman sastoji od početne razine Newground, Homure i High+. Newground koristi klizne ploče od aluminija, crne 19-inčne alu-naplatke i zelene akcente na rešetki koji odgovaraju šavovima na presvlakama u unutrašnjosti. Newground također uključuje reverzibilnu vodootpornu podnicu koja je idealna za skladištenje mokrih i prljavih predmeta.
Srednje-smješteni paket opreme Homura dobiva sjajno-crni finiš na rešetki, odbojnicima, lukovima kotača, ukrasima vrata i retrovizorima, u kombinaciji s metalik crnim 19-inčnim alu-naplatcima. Crveni naglasci na rešetki odgovaraju crvenim šavovima na crnoj koži u unutrašnjosti.
Vrh ponude, High+, dodatno se odlikuje bojom karoserije na odbojnicima i bočnim pragovima u kombinaciji s 19-inčnim srebrnim alu-naplatcima. Unutrašnjost dobiva Nappa kožu i obloge od pravog drva na vratima i nadzornoj ploči.
Sve razine opreme u odnosu na izlazni model dobivaju redizajnirana sjedala, pretinac za bežično punjenje telefona na središnjoj konzoli i Mazdin inteligentni Drive Select za odabir pogona, koji uključuje novi način rada Off-Road. Infotainment sustav ostaje 10,25-inča velik od nedavnog ažuriranja. Sigurnosni paket poboljšan je sustavima i-Activsense i Cruising & Traffic Support (CTS).
Osim navedenoga, Mazdini inženjeri poboljšali su karoseriju, šasiju, ovjes i udobnost. Buka na cesti 'uvelike je smanjena, osobito pri vožnji po neravnim površinama', a šeststupanjski automatik sada je 'osjetljiviji'. Promjene motora nisu najavljene, što znači da će novi CX-5 i dalje koristiti atmosferski 2.5-litreni Skyactiv-G koji proizvodi 190 KS (139 kW) i 252 Nm okretnog momenta. Za one koji žele više, tu je i turbopunjena izvedba koja stvara 254 KS i 320 Nm okretnog momenta.
Više detalja o ponudi Mazde CX-5, uključujući i informacije o cijeni bit će objavljene ove jeseni.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....