Naziv MPS ili Mazdaspeed u ovom slučaju nije korišten, a novi model Mazde 3 pokreće 2,5-litreni turbo benzinac od 250 KS i s 433 Nm najvećeg okretnog momenta. Respektabilne brojke. Doduše, vrijedi to kad se u Mazdu3 Skyactiv-G 2.5T ulijeva 93 oktanski benzin (američki standard).
Uz regularni od 87 oktana ova Mazda raspolaže s još uvijek vrlo snažnih 227 KS i 310 Nm.
U Mazdi kažu da je motor "posebno kalibriran za Mazdu3 kako bi pružio jedinstvenu dinamiku vožnje koju očekuju naši zahtjevniji vozači." Međutim, ne postoji ručni mjenjač u ponudi, pri čemu je jedini izbor šesterostupanjski automatski koji potencijal motora šalje na standardni i-Activ pogon na sve kotače.
Za sada Mazda još ne otkriva performanse, ali s obzirom na moćni motor i pogon na sve kotače, Mazda3 2.5 Turbo trebao bi pružiti iznimne gušte za volanom u konkurenciji "hot hatcheva". Usto, Mazda zasad samo u Meksiku nudi i četverovratnu limuzinu s 2.5 turbo motorom.
Zanimljivo, vanjski izgled nije previše kićen sportskim detaljima, a u oči upadaju tek dinamičnije oblikovan prednji branik s donjim dijelom lakiranim u srebrnu boju, prednja LED DRL svjetla, crno lakirani poklopci ogledala i maska hladnjaka, 18 colni crni alu naplaci, dvostruki završetak ispuha te straga mala oznaka Turbo..
U kabini Mazda3 s turbopunjenim motorom nudi grijani kožni sportski upravljač, detalje od kroma na kokpitu i središnjoj konzoli, a popis standardne opreme uključuje veliki 8,8-inčni središnji zaslon koji između ostalog i projicira sliku sa stražnje kamere.
Tu su i Mazda Advanced Keyless Entry funkcija, dvozonski klima uređaj, grijana prednja kožna sjedala, vrhunski audio sustav...
S aspekta sigurnosti Mazda3 2.5 Turbo dolazi sa standardnim i-Activsense sigurnosnim paketom koji uključuje radarski tempomat s funkcijom zaustavljanja i kretanja, pametnu podršku kočenja, zadržavanje vozila u voznoj traci, upozorenje na vozilo u "mrtvom kutu"...
U Americi prodaja počinje krajem ove godine i nadamo se kako će Mazda 3 Skyactiv-G 2.5T ubrzo biti ponuđena i u Europi.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....