PREMIJERA

Predstavljena nova Toyota GR Corolla s 300 KS, pogonom 4x4 i ručnim mjenjačem sa 6 brzina

Toyotin odjel za performanse dohvatio se kompaktnog hatchbacka i dao mu agresivnu preobrazbu inspiriranu relijem

2023. Toyota GR Corolla

 Toyota

Toyotin sportski odjel dohvatio se kompaktnog hatchbacka i dao mu agresivnu preobrazbu inspiriranu relijem. Krajnji rezultat je GR Corolla čiji će glavni rivali biti VW Golf R i Subaru WRX.

image

2023. Toyota GR Corolla

Toyota

Iako Corolla Hatchback ima 2,0-litreni četverocilindrični motor sa 170 KS (125 kW) i 205 Nm okretnog momenta, taj baš i ne izaziva uzbuđenje. Kako bi riješili ovaj problem, inženjeri su ugradili 1,6-litreni trocilindrični motor s turbopunjačem kodnog naziva G16E-GTS koji razvija impresivnih 304 KS (224 kW) i 370 Nm okretnog momenta.

image

2023. Toyota GR Corolla

Toyota

To GR Corollu čini dvostruko snažnijom od standardnog modela i čak snažnijom od Hyundaija Velostera N u SAD (279 KS). Također nadmašuje Subaru WRX od 275 KS kao i N verzije Elantre i Kone. Međutim, malo zaostaje za VW Golfom R od 319 KS. Motor je povezan isključivo sa šeststupanjskim ručnim mjenjačem i GR-Four sustavom pogona na sva četiri kotača. Kao i na GR Yarisu, sustav je podesiv i nudi prednje/stražnje podjele snage 60:40, 50:50 i 30:70.

image

2023. Toyota GR Corolla

Toyota

Što se tiče drugih performance značajki, tu je aluminijska hauba i aluminijske ploče prednjih vrata koje pomažu minimalizirati težinu, s ukupnom težinom od 1474 kilograma, što je za 85.7 kg više od standardne Corolle. Osim mjera za uštedu težine, GR Corolla koristi poboljšanu verziju TNGA-C platforme, koja ima znatno više koristi od "opsežne upotrebe strukturalnog ljepila, povećavajući krutost spojeva između sastavnih dijelova".

image

2023. Toyota GR Corolla

Toyota

Ovjes je također dobio pažnje jer GR Corolla koristi MacPhersonovu postavku s "zavojnim oprugama, amortizerima i stabilizatorima" kako bi se osigurala "optimalna sposobnost u zavojima na svim površinama". Uz to, model može biti opremljen prednjim i stražnjim diferencijalom s ograničenim proklizavanjem.

image

2023. Toyota GR Corolla

Toyota

Lukove kotača popunjuju 18-inčni sjajno crni naplatci umotani u Michelin Pilot Sport 4 gume, podržani snažnim kočionim sustavom koji sadrži aluminijske čeljusti s četiri klipa, koje se hvataju za ventilirane prednje diskove veličine 356 mm. Straga se također nalaze aluminijske čeljusti s dva klipa i manji ventilirani diskovi od 297 mm.

image

2023. Toyota GR Corolla

Toyota

Što se tiče dizajna, početna varijanta GR Corolle ima masivni mrežasti usis i komplet široke karoserije s ispupčenim branicima. Model također dobiva sjajno crne akcente i funkcionalne otvore na blatobranima, a dizajneri su ugradili i istaknute bočne pragove s oznakom "GR-Four".

image

2023. Toyota GR Corolla

Toyota

Sportski karakter odražava prepoznatljiv ispušni sustav od nehrđajućeg čelika s tri vrha. Toyota je rekla da njezin dizajn smanjuje "ispušni tlak i vanjsku buku, koja je bitna za performanse protutlaka". Ostali značajni naglasci uključuju stražnji spojler i relativno skroman difuzor, koji je integriran u crni stražnji branik.

image

2023. Toyota GR Corolla

Toyota

U kabini će vozači pronaći 12,3-inčnu digitalnu ploču instrumenata s raznim pokazivačima poput onoga za turbo tlak, trenutni stupanj prijenosa i odabrani način pogona na sve kotače. Pridružuje mu se novi 8-inčni Toyotin infotainment sustav koji nudi navigaciju te inteligentnog pomoćnika koji odgovara na riječi poput "Hej Toyota".

image

2023. Toyota GR Corolla

Toyota

GR Corolla također dolazi opremljena sportskim sjedalima od tkanine koja ima sive kontrastne šavove, kao i GR oznake na naslonima za glavu. Vozači će također pronaći sportski upravljač presvučen kožom, aluminijske pedale i audio sustav sa šest zvučnika. Zasad samo za SAD...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
22. studeni 2024 00:10