Podsjetimo, Volkswagen je planirao preseliti proizvodnju modela Passat iz Emdena u Njemačkoj u novu tvornicu VW Grupe u Turskoj gdje bi s traka silazila iduća generacija. Međutim, sukobi u Siriji natjerali su njemačkog automobilskog giganta da promijeni planove, pa su odlučili milijardu eura vrijednu tvornicu planiranu za Passata izgraditi u Bratislavi u Slovačkoj.
Nova generacija omiljene VW limuzine srednje klase s traka je iz nove tvornice trebala silaziti od 2023. godine nakon što bi se sestrinski model Škoda Superb preselio iz češke tvornice u Kvasinyju.
Međutim, u novom se izvješću Automotive News Europe tvrdi da je VW odlučio ukinuti Passat u Europi, nakon što je ista odluka već donesena za američki model Passata koji se proizvodi u Chattanoogi u Tennesseeju. Američki je Passat tehnološki inferioran u odnosu na europski koji se bazira na modernoj MQB platformi, no bez obzira, do 2023.godine oba odlaze u povijest - navodi se u izvješću.
Ipak, za utjehu, za variant karavansku izvedbu planovi su drugačiji i ta će karoserijska varijacija u novoj formi obliku živjeti i nakon gašenja limuzinskog Passata.
Osim golemog ulaganja u gradnju potpuno novih električnih modela i "mega ekspanzije" SUV i crossover modela, jedan od razloga tog poteza, navode u Automotive News Europe, jest i "kanibalizam" koji već dulje vrijeme vlada unutar koncerna na relaciji VW Passat - Škoda Superb, a česka limuzina je kroz nekoliko generacija do danas doista i postala - bolji Passat.
Nažalost i po cijeni jer se s vremenom ušteda kod praktičnijeg i dostupnijijeg Superba u odnosu na skuplji VW Passat - istopila.
U izvješću se dalje spominje kako je za razliku od Passata sljedeća generacija Superba potvrđena, a ciljat će na kupce iz zemalja srednje i istočne Europe gdje su limuzine i dalje popularne, dok će Passat koji ostaje kao karavan mamiti kupce iz zapadne Europe.
Izvori iz tvrtke upoznati s programom VW Grupe rekli su za Automotive News Europe da će tvrtka nakon Passata još veći fokus preusmjeriti na SUV modele i još jaču zastupljenost električnih modela. Posredno, kraj Passata znači i kraj Arteona, uglađenije verzije Passata koji neće doživjeti novu generaciju.
Na koncu, VW je već potvrdio planove za pokretanje proizvodnje novog električnog vozila Aero s četverim vratima u tvornici Emden od 2023. godine koji će se koncepcijski temeljiti na konceptu ID Space Vizzion pokazanom prošle godine.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....