GLASINE

Pričalo se da je novi ID.Buzz pretežak za standardnu europsku vozačku dozvolu: VW kaže da to nije istina

Izvješća su sugerirala da je ID.Buzz toliko težak da ga europski kupci ne bi mogli voziti sa standardnom dozvolom

VW ID.Buzz kamper

 Volkswagen AG

ID. Buzz je Volkswagenov željno iščekivani električni kombi, ali jedna od verzija tog vozila možda trenutno nije moguća, prema izvješću iz Njemačke.

Poteškoća se navodno pripisuje relativno jednostavnom aspektu dizajna: težini. Prema izvješću Edisona u Njemačkoj koje je otkrio TheDrive, razvoj dugog međuosovinskog razmaka ID. Buzza naišao je na probleme. Trenutna tehnologija pokazuje da bi težina modela mogla premašiti granicu dopuštenu za vozače s tipičnom europskom dozvolom.

image

VW ID.Buzz kamper

Volkswagen AG

Međutim, Volkswagen to poriče. Predstavnik Volkswagena u SAD-u Mark Gillies rekao je za Carscoops da su "priče da projekt značajno kasni... netočne". Glasine dolaze zbogt reputacije da su EV-ovi teški. Uz velike pakete baterija koje su potrebne da bi se smanjila zabrinutost kupaca za domet, dodatna težina električnih pogonskih sklopova utjecala je na testiranje sudara, vuču vozila i još mnogo toga.

S baterijama, uz krovni šator, krevet, umivaonik i sve ostale dodatke potrebne da se kombi pretvori u kamper, model bi sigurno bio težak, bez obzira na to izaziva li europska pravila licenciranja ili ne.

image

VW ID.Buzz kamper

Volkswagen AG

Tolika je težina električnih vozila da Europa već razmatra povećanje ograničenja težine za dozvole, prema ADAC-u. Trenutačno, dozvola B kategorije daje vozačima pravo da voze vozilo s maksimalnom težinom od 3500 kilograma, ali to bi se moglo povećati na 4250 kg, što bi riješilo VW-ov problem - ako on uopće postoji.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
22. prosinac 2024 03:28