Lamborghini već duže vrijeme prkosi trendu "downsizinga" držeći se V12 snage Aventadora dok je već potvrđeno da motor nasljednika Huracana ima više od šest cilindara.
Oba će biti hibridi kako bi zadovoljili strože propise o emisijama, ali motori velikog obujma bit će uvelike odgovorni za pogon.
U intervjuu za Tech Crunch, izvršni direktor Lamborghinija, Stephan Winkelmann, rekao je da tvrtka ne mora sada odlučivati o tome kada bi trebala isključiti motore s unutarnjim izgaranjem.
Dok mainstream brendovi neće imati drugog načina nego ukinuti unutarnje izgaranje do sredine sljedećeg desetljeća, oni manji će imati dodatnu godinu za umirovljenje automobila na fosilna goriva.
"Malo je teško, jer je Europski parlament početkom godine odlučio da će zabraniti benzinske i dizel motore do 2035., a manje proizvođače poput Lamborghinija do 2036., tako da ne trebamo odlučivati sada".
Lamborghinijev šef vjeruje da postoji veliki potencijal u sintetičkim gorivima. "Još uvijek imamo priliku možda ući u sintetička goriva s tim tipovima automobila." Međutim, Winkelmann je spomenuo da se to može postići samo ako se promijeni zakonodavstvo, što ne može predvidjeti da će se uskoro dogoditi.
57-godišnji izvršni direktor kaže da će Lambo početkom 2030-ih prijeći na isključivo električni pogon. Prvi model tvrtke koji će ukinuti motor s unutarnjim izgaranjem stići će 2028. kao crossover. Prije nego što se to dogodi, očekuje se da će plug-in hibridni Urus stići prije kraja godine.
Prerađeni Urus i Huracan Sterrato ući će u povijest kao posljednji Lamborghinijevi automobili s isključivo pogonom na unutarnje izgaranje, a oba će biti predstavljeni sljedećih mjeseci.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....