Smanjiti proizvodnju
S druge strane, prodaja novih automobila u Europi pala je na najniže grane još od 1998. godine. Iznimno slaba potražnja za novim automobilima trenutno izaziva konfuziju među proizvođačima koji nemaju odgovor na novo stanje. I dok jedni zatvaraju tvornice ili smanjuju kapacitet svojih pogona kako bi ponudu doveli u realne okvire, drugi proizvođači guše tržište s neograničenom količinom novih automobila. Nestvarna vremena u kojima živimo očito zahtijevaju kolektivni kompromis među proizvođačima jer je ovakvo stanje neodrživo.
Prvi konkretan prijedlog dao je još prošle godine čelnik Fiata Sergio Marchionne, koji je od svih velikih proizvođača zatražio vraćenje proizvodnje u realne okvire, jer u suprotnom će doći do kolapsa. Budući da su Marchionnea svi ismijali, a njegov prijedlog minirali, balon proizvodnje zasigurno će se pumpati i dalje. Pitanje je vremena kad će doći do eksplozije.
Njemačka dominacija
U takvom novom poretku na tržištu najviše razloga za zadovoljstvo imaju njemački brendovi Volkswagen, Audi i BMW koji krizu kao da ne osjećaju. Volkswagenova dominacija manifestira se kroz rekordnu proizvodnju i prodaju, a u sličnim su “problemima” i ostala dva spomenuta brenda.
Najgori prodajni rezultati u posljednjih 14 godina najveću su štetu napravili Fiatu, Renaultu te PSA Grupaciji koji redom bilježe padove od 26, 20 i 19 posto, a negativne brojke bilježi i većina europskih tržišta, uključujući talijansko (27%), francusko (23%) i španjolsko (4,5%). Ukupni ovogodišnji pad na europskom tržištu u odnosu na prva tri mjeseca prošle godine iznosi 7,3 posto.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....