Lamborghini SUV? - u čudu su se pitali ljudi kada su čelni ljudi marke najavili kako planiraju na tržište plasirati SUV model (koji pritom nije prvi njihov SUV budući da je postojao i LM002). Danas u Lamborghiniju mogu potvrditi kako je „misija bila uspješna”. Naime, prema brojkama u prvoj polovici ove godine, Urus čini čak 60 posto globalne prodaje. Jasno je kako SUV groznica zahvaća i ove luksuzne segmente. Prodana su 2732 primjerka luksuznog SUV-a, što znači da svaki mjesec 455 sretnika dobije svoje naručene primjerke. Osim toga, prodaja je porasla za čak 96 posto u odnosu na prethodnu godinu, pa tako u Lamborghiniju trljaju ruke.
Zanimljivo je i kako je čak 70 posto kupaca prvi put postalo vlasnikom Lamborghinija. Iako će istinski zaljubljenici u sportske automobile možda biti protiv ideje o sportskom SUV-u, to je zapravo dobra stvar budući da prihodi od prodaje Urusa mogu biti usmjereni na razvoj sportskih modela. Najznačajnija tržišta bila su očekivano tržište SAD-a, Kine i Velike Britanije.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....