Ferrari je jedan od rijetkih proizvođača superautomobila koji nije predstavio koncept za video igru Gran Turismo, ali to se danas promijenilo. Tijekom proslave 25. godišnjice Sonyjeve serije igara na GT World Finals u Monaku, Ferrari je otkrio vlastiti koncept Vision Gran Turismo u punom prototipu i digitalnom obliku.
Koncept se može pohvaliti zadivljujućom nisko spuštenom karoserijom, rasporedom jednosjeda i hibridnom postavkom temeljenoj na V6 koja donosi monstruozne brojke snage i okretnog momenta. Počevši od dizajna, Ferrari Vision Gran Turismo izgleda divlje od svega što smo vidjeli u Maranellu, uključujući nedavno predstavljenu trkaću izdržljivost 499P-a.
To je zbog činjenice da kao vozilo stvoreno za uživanje u video igrici, dizajneri nisu imali ista ograničenja kao u stvarnim automobilima, dopuštajući ekstremne proporcije.
Blatobrani strše iz snažno isklesanog tijela stvarajući prekrasne obline dok su u kontrastu s oštrim nosom i repom, oba sportska ultra-tanka LED svjetla.
Razmak od tla je blizu nule, s masivnim razdjelnikom sprijeda, perajama na bočnim pragovima i stražnjim difuzorom koji gotovo dodiruje asfalt.
Ostali zanimljivi detalji su golemi otvori na bokovima i veliko stražnje krilo spojeno s krovom kroz poluprozirnu središnju peraju. Konačno, omotano vjetrobransko staklo pokriva izgled jednosjeda sa središnjim položajem za vožnju.
Hiperautomobil je kreacija Ferrari Centro Stilea, na čelu s Flaviom Manzonijem, a inspiriran je legendarnim trkaćim automobilima iz prošlosti, uključujući 330 P3 i 512 S. Prema službenom priopćenju za tisak, Vision GT je "futuristički dizajnerski manifest za Ferrarijeve cestovne i trkaće automobile" koji "“redefinira stilski jezik tvrtke”.
Za razliku od drugih koncepata Vision GT iz Porschea ili Jaguara koji koriste potpuno električne pogonske sklopove, Ferrari se odlučio za hibridni raspored koji je bliži onome kojeg koriste njegovi serijski modeli - iako je znatno snažniji. Srednje postavljeni twin-turbo 3,0-litreni V6 iz 296 GTB-a proizvodi 1030 KS (758 kW) i 900 Nm okretnog momenta.
Dodatno, tu je još 326 KS (240 kW) iz tri elektromotora smještenih u svakom od prednjih kotača i na stražnjoj osovini.
Ferrari kaže da je kombinirani okretni moment iz hibridnog sustava samo na stražnjoj osovini 1100 Nm, zahvaljujući tehnologiji izvedenoj iz F1, baterija ima dovoljno snage za maksimalne performanse u svakom trenutku.
Snaga motora prenosi se kroz osam-stupanjski mjenjač s dvostrukom spojkom, dok uz elektromotore nudi pogon na sva četiri kotača. Maranello procjenjuje da tako snažan stroj može ubrzati od 0-100 km za manje od 2 sekunde, od 0-200 km/h za manje od 5 sekundi, te postići najveću brzinu od preko 350 km/h.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....