BMW je službeno predstavio M izvedbe SUV modela X3 i X4, a oba pokreću 3,0-litreni redni twin-turbo šestcilindraši od 479 KS i 598 Nm najvećeg okretnog momenta. Motor je uparen s 8-stupanjskom M Steptronic automatikom koja snagu prenosi na sva četiri kotača od čega više otpada na stražnju osovinu.Brojke: x3 i X4 M do 100 km/h ubrzavaju za 4,1 sekundu dok je najveća brzina ograničena na 280 km/h.
Tko želi još snažnije i brže tu su izvedbe M Competition od 510 KS, dok najveći okretni moment ostaje identičan: 598 Nm. Ubrzanje do 100 km/h pritom iznosi okrugle 4 sekunde dok uz opcionalni M Driver’s paket najveća brzina iznosi 284 km/h. Naravno uz ovakvu snagu karoserija je na bitnim mjestima ukrućena, a izmjene su očekivano doživjeli i ovjes i kočnice (sprijeda diskovi promjera 395 mm/straga 380 mm). Oba M modela raspolažu i M aktivnim diferencijalom, M prilagodljivim elektronski nadziranim ovjesom te M servo upravljačem koji tvrdoću prilagođava uvjetima u vožnji.
Što se tiče izmjena na karoseriji, estetika je sportskija i agresivnija nego kod standardnih modela, dok su serijski polirani naplaci od 20 cola izvedeni u sivoj boji. M Sport varijante pak stoje na naplacima od 21 cola, dok su završeci ispuha izvedeni u kromu. U ponudi će se naći i M Carbon paket s brojnim karbonskim detaljima poput stražnjeg difuzora ili okvira retrovizora.
U nutrašnjost caruju sport i elegancija - sportska sjedala izvedena su u Vernasca koži, a iza upravljača s detaljima od aluminija i karbona te kožnim obručem nalaze se karakteristični M instrumenti. Od sigurnosne opreme baš sve poznato dostupno je serijski ili uz doplatu kao i brojni luksuzni ili sportski dodaci te detalji za još bolje iskustvo boravka u kabini novih BMW-a X3 i X4 M.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....