Kao i mnogi drugi proizvođači, i Renault je nedavno otkrio svoju strategiju elektrifikacije. Plan je da 90 posto ukupne prodaje u Europi do 2030. godine budu EV-ovi u cijeloj grupi. Jedan od glavnih bit će već potvrđeni električni kompaktni crossover Renault 4ever, koji bi trebao biti predstavljen do polovice ovog desetljeća. David Obendorfer ga je na temelju raznih informacija i Renaultovih teasera pokušao ilustrirati, spojivši retro i moderne elemente dizajna.
Novi 4ever bi trebao koristiti proizvodnu liniju Renaulta 5 koji se očekuje 2023. godine i Meganea E-Tech koji stiže sljedeće godine. Koristi će tako dakle CMF-BEV platformu, a očekujemo i veće vanjske dimenzije, prostraniju kabinu i plastične obloge oko karoserije. Uz ovo, Renault je također potvrdio električno komercijalno vozilo inspirirano Renaultom 4 Fourgonetteom, koje će dijeliti većinu dijelova s 4everom.
Nova CMF-BEV platforma koristit će novu vrstu baterije s tehnologijom nikla, mangana i kobalta (NMW), koja će se proizvoditi u Francuskoj kroz partnerstva Renault grupe. Ista će biti sposobna za povećani raspon uz niže proizvodne troškove u usporedbi s aktualnim električnim vozilima.
Tijekom službene prezentacije plana oko elektrifikacije, Renault je ranije prikazao samo prednji dio očekivanog EV-a. Dizajn prikazuje elemente izvornog Renaulta 4 koji se proizvodio od 1961. do 1994. godine. Renault 5 i 4ever će se dizajnerskim jezikom razlikovati od ostatka asortimana. Prema Laurence van den Ackeru, riječ je o odluci da zadrži par automobila jedinstvenim – nešto slično što je Ford učinio Broncom i Mustangom.
Što se tiče pogonskih sklopova, priča se o R5 elektromotoru s pogonom na prednje kotače, koji će biti i baza budućem Alpine hot-hatchu. Iako će 4ever biti predstavljen tek za nekoliko godina, koncept bismo mogli vidjeti i mnogo prije službene premijere proizvodne verzije.
Napomena: Ilustraciju Renaulta 4 je na temelju raznih informacija napravio David Obendorfer. One nisu povezane ili odobrene od strane Renaulta.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....