Uljepšani Range Rover izvana je dobio novu masku, branik, LED svjetla, veće usisnike zraka, stražnji spojler i aluminijske naplatke dok su najprimjetnije novosti u kabini sportska sjedala te 8-inčni InControl ekran osjetljiv na dodir.
Pod prednjim poklopcem Evoquea nalazi se novi TD4 četverocilindrični dizelaš u izvedbama sa 150 i 180 KS koji prema tvorničkim podacima troše 4.2, odnosno 4.8 litara. Uz njih, tu je još i dorađeni Si4 benzinac sa 240 KS koji u kombinaciji s pogonom na sve kotače i 9-brzinskim mjenjačem do stotke stiže za 7.6 sekundi.
Među sigurnosnim pomagalima sada su sustavi automatskog kočenja i ispravljanja vozila ukoliko izađe iz trake te sustav praćenja budnosti vozača.
Budući da popularnost premium SUV-a nije upitna o čemu svjedoči i 400 tisuća prodanih primjeraka, nema sumnje da će i redizajnirana verzija nastaviti istim putem. Isporuke u Europi kreću sredinom ljeta, a tijekom godine javnosti će službeno biti predstavljena i kabrio inačica s platnenim krovom.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....