Nakon runde testiranja u Hrvatskoj, kompletna Hyundaijeva momčad preselila se preko Jadrana u Italiju. Nastup na reliju talijanskog nacionalnog prvenstva u San Remu poslužio je kao generalna proba za WRC utrku u Hrvatskoj.
- Prema onom što sam uspio vidjeti na snimkama, brzinci u Italiji razlikuju se od onih koji nas čekaju u Hrvatskoj. Ceste su zavojitije i sporije u odnosu na Hrvatske ispite, ali uvijek je dobro odraditi još koji kilometar na asfaltu, objašnjava nam Thierry Neuville koji je u Liguriji slavio i prije deset godina kada je vozio IRC prvenstvo.
Belgijac je trenutno drugoplasirani u WRC poretku s četiri boda zaostatka za vodećim Rovanperom, ali ne krije ciljeve s kojim dolazi u Hrvatsku.
- Moja očekivanja su prilično visoka. Ukratko idem na pobjedu. Vozi se na asfaltu, podlozi koju preferiram, brzinci koje sam za sada vidio samo na video snimkama djeluju zahtjevno, ali to je tip staze koju volim. Uske cesta s puno prijevoja, lišća i prljavih zavoja, uvjeti su u kojima se dobro snalazim. Nadam se da ću biti konkurentan.
Na prvom reliju sezone u Monte Carlu, Toyota je imala brzinu više, no, u Finskoj suprotno očekivanjima Hyundai je djelovao dominantnije.
- Nije tajna da je u Monte Carlu Toyota bila malo brža, ali nadam se da ćemo u Hrvatskoj biti barem na jednakoj razini. U Finskoj su svi očekivali da će se ponoviti nešto slično, jer to je nekako domaći terena za Toyotu, ali odnosi snaga su se malo promijenili. Bili smo zadovoljni performansama našeg auta i teško je predvidjeti što nas čeka u Hrvatskoj. Testiranja koja smo odradili pružila su mi dobar osjećaj. Bio je to samo jedan dan testa, ali bilo je zanimljivo i zahtjevno. Nikada ne znate što su konkurenti pripremili u međuvremenu, ali ne očekujem velike razlike. Uostalom posljednjih sezona uvijek smo bilo vrlo izjednačeni.
Tko će od suparnika biti najveći prijetnja na utrci u Hrvatskoj?
- Kalle je trenutno vodeći u ukupnom poretku. Na prvim natjecanjima bio je konstantan, ali teško je reći koliko je spreman za asfalt. No, tu su kao i uvijek Ogier, Evans i Tanak koji će biti izuzetno jaki u ovakvim uvjetima. Mislim da je najmanje pet vozača, uključujući i mene, u igri za pobjedu. Sigurno je tek da će biti vrlo neizvjesno i da će borba biti teška, a uz osobni plasman trebat će razmišljati i bodovima za poredak konstruktora.
Andrea Adamo, aktualni šef momčadi Hyundaija, puno je strastveniji od tvog bivšeg šefa Michela Nandana. Stvara li to dodatan pritisak ili je takav pristup poticajan za vozače?
- Meni osobno to odgovara. Želim pružiti najbolje od sebe u svakoj utrci i shodno tome želim i momčad koja će me u tome pratiti punom snagom. Andrea je šef koji sve članove momčadi gura naprijed i potiče da pruže maksimum od sebe. Čini to cijele sezone, a pritom održava i dobru atmosferu. Mislim da je to jako važno ako želite biti uspješni, a to potvrđuje i napredak koji smo napravili na automobilu u posljednje dvije-tri godine. Kao vozača s ambicijama volim imati šefa koji motivira mene i cijelu momčad.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....