Udobna, ali i dinamična u vožnji, dobro opremljena, solidnih motora i povoljne cijene, već su tri godine dobro poznate vrline posljednje generacije Lagune. Unatoč tomu, nikako se ne uspijeva jače nametnuti poklonicima srednje velikih limuzina.
Naravno, Renault ne potpisuje kapitulaciju pa u siječnju 2011. stiže Laguna s promijenjenim licem, ukrašenim svjetlećim diodama i kromiranom maskom, oko koje se širi novi odbojnik. Novi izgled smo pažljivije promotrili na prezentaciji u Portugalu i primijetili da se Renaultov novitet doima zrelijim, pomalo i otmjenim. Jasno, promjene smo zatekli i u unutrašnjosti.
Već male pojedinosti, poput ugodnijih obloga, ljepših dezena i prošiva sjedala te brojnijih kromiranih ukrasa, koji efektnije ističu mekanu plastiku armature, bili su dovoljni da Laguni udahnu dojam veće profinjenosti i snažnije je odmaknu od Fluencea. Dokaz tomu je oprema isključivo visokog ranga, u novim paketima Black Edition i Bose&Design.
Bijeg od Fluencea vidljiv je i u tehnici. Ionako slabo tražene benzince će zastupati tek atmosferski 2.0 sa 140 KS, dok program daleko popularnijih dizelaša čini 2.0 dCi sa 150 i 175 KS (potonji samo s automatikom) te dorađenim, najsnažnijim 180 KS (27.450 eura). I najvažnije, šasija 4Control s upravljanjem stražnjih kotača, razvijena u suradnji s Renault Sport odjelom, biti će dostupna uz sve dizelaše (doplata 1600 eura).
Takva Laguna je gotovo sportski precizna i čvrsta u zavojima. Uz sve to, potrošnja svih motora smanjena je u prosjeku pola litre. A snižena je i cijena: benzinac 2.0 stajat će 23.350 eura, a dizelaš 2.0 dCi (150 KS) 26.350 eura.
TEHNIČKE KARAKTERISTIKE
Motor: 2.0 dCi
Vrsta: turbodizelski
Obujam: 1995 ccm
Snaga: 132 kW/180 KS pri 3750/min
Moment: 400 Nm pri 2000/min
Mjenjač: 6 stupnjeva
Pogon: prednji
Brzina: 223 km/h
0-100 km/h: 8,5 sekundi
Potrošnja: 6,2 l/100 km
Cijena: 27.450 eura
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....