Auto kao pametni telefon? To je na neki način već stara vijest, s obzirom na to da će "prave novosti sljedeće generacije automobila biti softver, poluvodiči i inteligencija proizvoda". Za izvršnog direktora Renaulta i predsjednika Europske udruge proizvođača automobila (ACEA) Lucu De Mea, "to će promijeniti iskustvo kupaca".
De Meo je govorio na inauguraciji Vivatech showa u Parizu i nisu mu bili potrebni visokoobrazovni pojmovi poput strojnog učenja, umjetne inteligencije ili digitalnih blizanaca da bi publici prenio svoje mišljenje. Jasno je objasnio da će "strojevi postati evolucijski, inteligentni, povezani objekti koji će učiti".
"Uvijek kažem da ako gledate na problem sa stajališta kupca, temeljna stvar je da će sva tehnologija koju ćemo ugraditi, elektronika i softver, do 2030. činiti 40 posto vrijednosti automobila", kaže on. "Već danas vozila imaju više od 100 milijuna redaka koda – više od aviona – a taj broj će se povećavati".
De Meo je također govorio o Europi, navodeći da je potrebna snažna automobilska strategija u automobilskom sektoru kako bi se povratio izgubljeni položaj od Tesle, a da ne spominjemo Kinu gdje su električna vozila i sustavi povezani s tehnologijom u procvatu. "Tehnički, mislim da možemo učiniti gotovo sve u Europi i ne vidim ograničenja našim inženjerskim sposobnostima", objasnio je De Meo.
Nastavljajući, De Meo je rekao: "Sigurno postoje mnoga sredstva koja su, na primjer, u Green Dealu, donirana da idu u ovom smjeru, ali s druge strane, Europa ima tendenciju provoditi puno regulacije. "Potreban nam je most između ove dvije stvari i taj most se zove industrijska strategija. Mi u svijetu automobila dio smo rješenja i stoga želimo imati glas u definiranju pravila igre".
De Meove riječi nisu bile podijeljene samo radi učinka. Renault je na Vivatechu predstavio konceptno vozilo Human First Vision (također poznato kao H1st Vision), prepuno svih vrsta tehnoloških sustava kao što su biometrijske brave, oprema za nadzor zdravlja i još mnogo toga. To je proizvod Software Republiquea, konzorcija tvrtki koje čine Renault, Atos, Dassault-Systems, Orange, STMicroelectronics i Thales.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....