Na sajmu IAA Transportation u Hannoveru, Renault je predstavio model Estafette Concept, studijski kombi koji, prema Francuzima, daje uvid u to kako Renault zamišlja budućnost električnih dostavnih vozila. Ime futurističkog kupca dobro je poznato onima koji prate kombi scenu, od kasnih 1950-ih, Renault je imao kompaktni kombi nazvan Estafette. A novi model će u proizvodnju krenuti za dvije godine.
Iako je ovo vozilo Renault, iza njega stoji tvrtka Flexis, kojoj je ovo prva kreacija. Flexis su osnovale Renault grupa, Volvo grupa i CMA CGM grupa kako bi udružili snage u sektoru gospodarskih vozila. Ne zna se je li Estafette Concept najava za vozilo koje će na kraju zamijeniti Trafic ili potpuno novi model u ponudi.
Renault opisuje neobični Estafette kao kombi koji kombinira duljinu na razini produženog Kangooa s agilnošću Clija i utovarnim kapacitetom Trafica. Proporcije su krajnje neobične. Ova vizija bliske budućnosti duga je 4,82 metra, a široka 1,92 metra, ali je njegova visina zapanjujuća: čak 2,59 metara. Kabini i utovarnom prostoru se pristupa kroz dvoja klizna vrata, a nema klasičnih stražnjih vrata već je na njihovim mjestima praktična roleta. Renault ističe da je kombi vrlo praktičan na malim i uskim parkirnim mjestima.
Unutrašnjost Estafette Concepta ima samo jedno fiksno sjedalo za vozača. Pokraj njega je sklopivo sjedalo za suvozača, ali prema Renaultu ono je samo za potrebe treninga i edukacije. Vozačko sjedalo se može okretati, a kabina je dovoljno visoka da se u njoj može stajati, što je vrlo zgodno. Također, iz kabine se lako pristupa teretnom prostoru.
U unutrašnjosti vozilo ima 7-inčnu digitalnu instrument ploču i 12-inčni infotainment zaslon. Slike kamera koje zamjenjuju bočna zrcala prikazuju se na dva 10-inčna zaslona u unutrašnjosti.
Koncept Estafette temelji se na platformi FlexEVvan koju je razvila Renaultova tvrtka Ampere. Francuzi konceptni automobil nazivaju SDV (Software Defined Vehicle) i kombi uči od navika vozača, što bi, između ostalog, trebalo pridonijeti smanjenju potrošnje i do 30 posto.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....