Bentley, Aston Martin, Rolls-Royce – ovo su samo neke od vrhunskih marki koje su predstavile SUV-ove u posljednjih nekoliko godina. Ferrari će im se pridružiti već sljedeći tjedan s Purosangueom, dok novi šef McLarena vjeruje da su sportska SUV vozila "jako važna".
Unatoč glasinama koje tvrde da će Bugatti također lansirati SUV model, to se ipak neće dogoditi - barem ne tako uskoro. Direktor tvrtke Mate Rimac je za njemački magazin Autobmobilwoche otkrio da Bugatti SUV nije dio desetogodišnjeg plana. Osim toga, ni EV nije u planu za naredno desetljeće.
To je prilično iznenađujuće jer će velika većina proizvođača do 2032. godine imati EV u svom asortimanu.
Zapravo, do tada će mnoge marke već u potpunosti napustiti unutarnje izgaranje, barem na određenim tržištima. Ipak, Bugatti nije običan proizvođač automobila, i da citiramo Ettorea: "Ako se može usporediti s nečim, to više nije Bugatti".
Iako je EV stavljen u drugi plan, Bugatti ne može zanemariti elektrifikaciju. Sve stroži propisi o emisijama utjecat će čak i na elitne marke, zbog čega se moćni W16 motor povlači s Mistral roadsterom. Nasljednik Chirona neće imati drugog načina nego usvojiti hibridni pogon, a Mate Rimac kaže da će automobil biti "jako elektrificiran".
To vjerojatno znači smanjeni motor s unutarnjim izgaranjem. Međutim, Bugattijev šef je obećao "vrlo atraktivan motor s unutarnjim izgaranjem" kao zamjenu za w16 Chirona. To ćemo, ipak, morati pričekati do 2024. godine.
Tijekom istog intervjua za Autobmobilwoche, Mate Rimac rekao je da je jedan od ciljeva povećati električni domet hibridnog pogonskog sklopa na najmanje 50 kilometara. To bi omogućilo jednopostotnim automobilima da se voze gradom bez paljenja motora s unutarnjim izgaranjem.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....