Hyundaijev gradski crossover Bayon dobio je blago osvježenje, a najveća novost je uska svjetlosna traka koja spaja DRL dnevna svjetla i koja se proteže cijelom širinom prednjeg kraja. Tako se stilom približio broj većoj Koni koja već vozi s takvim specifičnim svjetlosnim potpisom.
Fino osvježenje karoserije gotovo je neprimjetno obuhvatilo i novu rešetku, kotači su dobili novi dizajn, a u kabini je dodan veći, 10,25 inčni zaslon infotainmenta. Tih nekoliko korisnih i kozmetičkih dodataka Bayonu koji se na tržištu nalazi već tri godine donijeli su potrebnu svježinu.
Unutrašnjost Bayona već je bila prilično tehnološki napredna, s 10,25-inčnim digitalnim zaslonom s instrumentima koji je bio standard na određenim tržištima, ali glavni infotainment zaslon bio je prilično skroman sa svojih 8 inča, osim ako niste doplatili dodatak za alternativu od 10,25 inča.
Sada veliki zaslon postaje standardan u cijeloj liniji, a svaki Bayon uključuje digitalne mjerače. Navigacijski sustav također podržava bežična ažuriranja. Što se tiče faceliftinga, to je uglavnom sve.
Hyundai nije posebno istaknuo promjene u pogonskim sklopovima, što znači da će kupci Bayona i dalje moći birati između dvije verzije istog 1,0-litrenog trocilindričnog motora s turbopunjačem.
Osnovna opcija razvija 98 KS i 172 Nm, dok veća varijanta povećava snagu na 118 KS, iako ostaje isti okretni moment. Za sada nema informacija o cijenama ili datumu puštanja u prodaju u Europi.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....