Seat se nedavno suočio s izvješćima koja ukazuju na to da se kao proizvođač auta mora transformirati unutar VW Grupe. Nekoliko medija potvrdilo je da je predsjednik Uprave Volkswagen Grupe Thomas Schäfer, tijekom svojih govora na Münchenskom sajmu automobila potvrdio zamjenu povijesne marke Seat Cuprom.
No, daleko od namjere da prekine svoje aktivnosti, službene informacije pokazuju da bi Seat uskoro mogao predstaviti osvježena tri svoja najvažnija modela, Ibizu, Aronu i Leon.
"Sada kada se situacija s poluvodičima počela normalizirati, prodaja je ove godine porasla za 18%, dosegnuvši 199.000 prodanih automobila", nastavlja se u priopćenju. Službeni demanti u kojem odgovorni u Volkswagen grupi žele jasno reći da "Seat ima vrlo visoku knjigu narudžbi i trenutno ima najbolju ponudu proizvoda u svojoj povijesti".
Za mnoge je činjenica da tijekom Münchenskog Showa nije predstavljen niti jedan električni prototip, kao što su to učinili Škoda (s Vision 7S), Volkswagen (koji je pokazao VW ID. GTI koncept i VW ID.7) i Cupra (Dark Rebel) samo je potaknula ideju da Seat nema električnu budućnost.
Iz tvrtke demantiraju i ovu stavku, uvjeravajući da će "doći vrijeme za elektrifikaciju Seata i da će to biti malo drugačije". Planovi tvrtke uključuju lansiranje plug-in hibridnih verzija prethodnih modela (Ibiza, Arona i León). No prije svega, čini se da je budućnost Seata da postane marka stopostotno prilagođena novoj mobilnosti.
"Postoji prilika za Seat da ponudi nove oblike mobilnosti koje mladi trebaju, kao što su dijeljenje, pretplate i mikromobilnost, gdje već imamo puno iskustva sa Seat MÓ-om". Seat MÓ je odjel za urbanu mobilnost kojeg je tvrtka stvorila 2020. Do danas je jedan od njegovih glavnih proizvoda istoimeni električni skuter.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....