Iako je Porsche ovog tjedna najavio da će do 2030. godine elektrificirati 80 posto svojih modela, okorjeli obožavatelji kultne 911-ice mogu odahnuti jer je izvršni direktor Oliver Blume rekao da se to ne odnosi na nju.
911-ica je ikona Porschea i bit će posljednji model koji će se elektrificirati, ako se uopće ikad i elektrificira. "Nastavit ćemo razvijati 911 s motorom s unutrašnjim izgaranjem", rekao je Blume. “Koncept 911 ne dopušta potpuno električni automobil jer imamo motor straga. Kada biste stavili težinu baterije straga, ne biste mogli voziti automobil.".
Doista, 911 će činiti većinu od Porscheovih 20 posto modela koji neće biti elektrificirani 2030. godine. Obožavatelji 911-ice možda će morati prihvatiti određeni stupanj elektrifikacije, iako je Blume rekao da će se kod eventualne implementacije koristiti lekcije naučene na prototipu Hybrid Le Mans 919.
Određeni stupanj elektrifikacije se već našao u mnogim modelima marke, uključujući plug-in hibride Cayenne i Panamera te potpuno električni Taycan. Iako manji Macan još uvijek nema hibridni pogonski sklop, očekuje se da će uskoro postati potpuno električan. Slično tome, očekuje se da će 718 Cayman i Boxster uskoro dobiti elektrificirane verzije.
Porsche, međutim, svoj fokus nije ograničio samo na razvoj električnih vozila. Nedavno su najavili veliku investiciju u istraživanje sintetičkih goriva čiji bi utjecaj na okoliš mogao biti sličan onom električnih vozila.
Gorivo bi se također moglo koristiti u gotovo bilo kojem Porscheu do sada proizvedenom, što je važno jer Porsche na svoju povijest gleda kao na jedan od glavnih aduta. Bez obzira na to Porsche je trenutno u procesu pomicanja cijele proizvodnje, od dobavljača do kraja životnog ciklusa automobila, prema nultoj stopi emisije štetnih plinova.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....