Veća, lakša, snažnija, štedljivija, dinamičnija i sofisticiranija, konačno otkrivena nova, šesta generacija BMW-a Serije 3 u prodaju stiže u veljači 2012. godine kada će učvrstiti položaj najprodavanijeg modela premium segmenta više-srednje klase.
Moćni i provjereni motori
Kabina je klasično jednostavna, ergonomski besprijekorna i kvalitativno na još višoj razini nego prije. Povećani međuosovinski razmak (+50 mm) omogućio je povećanje prostora za putnike na stražnjim sjedalima, a povećan je i prtljažnik čiji je volumen 480 litara, odnosno 20 l više nego prije. Nova ‘trojka’ ukupno je 93 mm duža od prethodnog modela, no ukupna masa smanjena je za 40 kg.
Serija 3 će početkom prodaje biti dostupna s četiri turbomotora. Dizelsku ponudu čine dvije verzije poznatog 2-litrenog četverocilindraša, 320d sa 184 KS i 380 Nm te 320d EfficientDynamics sa 163 KS i također 380 Nm. Novi benzinac iza oznake 328i više nije redni šestero, već 2-litreni četverocilindraš koji uz turbo punjač razvija 245 KS i 350 Nm, a 335i je trolitreni 6-cilindraš sa 306 KS i 400 Nm. Svi motori serijski imaju ručne šesterobrzinske mjenjače i start-stop sustav, a kao opcija se nudi 8-brzinski automatik.
Tijekom proljeća stići će dodatne verzije, poput 320i kojeg pokreće dvolitreni turbobenzinac sa 184 KS i 270 Nm, te dva dizelaša, 316d i 318d koji koriste dvolitrenog četverocilindraša, a raspolažu sa 116 KS i 260 Nm, odnosno 143 KS i 320 Nm.
Užitak u vožnji
S obzirom da je Serija 3 već desetljećima najprodavaniji i najvažniji BMW-ov model, vjerujemo da će nova ‘trojka’ ponovno postaviti mjerila u klasi za udobnost i užitak u vožnji, odnosno da je svaki aspekt voznih osobina i uglađenosti na prvoklasnoj razini. Cijene nove Serije 3 još nisu poznate, a bit će objavljene krajem godine.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....