Dok je većina zemalja Europe, ali i svijeta još uvijek pod raznim mjerama zbog opasnosti od širenja korona virusa, Kinezi više nemaju problema s držanjem distance, okupljanjima više od nekoliko osoba na javnim prostorima te zatvorenim trgovinama, kafićima i restoranima.
Potvrđuje to i masa ljudi koja je posjetila danas svečano otvoreni međunarodni salon automobila u Šangaju. No, nekome se učinilo zgodno dobiti "svojih 5 minuta" pod svjetlima reflektora, kamerama i ispred toliko ljudi.
Naime, jedna se bijesna žena popela na krov Modela 3 na izložbenom prostoru Tesla Motorsa kako bi prosvjedovala zbog navodno neispravnih kočnica njezine Tesle galameći i skačući po krovu Model 3. Da Kinezima nije strano prosvjedovati (zbog prema njihovom mišljenju nekvalitete automobila koje su kupili) na ovakav način, potvrđuju i situacije iz prošlosti kad su tamo pred kamerama nezadovoljni vlasnici vraćali automobile u salone i držali prosvjede, palili ih pred kamerama, a jedan je vlasnik Maseratija pred kamerama svoj primjerak demolirao maljem.
Sada je Shanghai Auto Show postao pozornica za prosvjed nezadovoljne dame koja je stigla odjevena u majicu s natpisom 'Tesli otkazuju kočnice' na kineskom jeziku. Ženu su brzo okružili zaštitari, koji su kišobranima pokušali sakriti njezinu poruku, međutim, zgrabila je kišobrane, udarala ih njima te ih bacala dok je vikala "'Tesli otkazuju kočnice".
Na koncu je ipak skinuta s krova automobila i otpraćena izvan izložbene hale u ruke policiji. Iz Tesla Motorsa su izjavili za Bloomberg kako je gospođa "otprije nadaleko poznata po tome što je više puta prosvjedovala zbog problema s kočnicama njene Tesle.Prema riječima lokalnog predstavnika, iz Tesle su je pokušali nagovoriti da siđe sama s automobila, ali kad su njihovi napori propali, odlučili su zatražiti intervenciju zaštitara.
Inače, Vlasnica Tesle tvrdi da su joj otkazale kočnice na modelu 3 i da je došlo do nesreće u kojoj je zamalo poginula njena četveročlana obitelj. Međutim, iz Tesla Motorsa kažu kako podaci vozilu pokazuju da su sustavi kočenja i pomoći vozaču ispravno radili tijekom nesreće te da je brzina prije kočenja bila oko 120 km/h.
Rekli su i da "stavljaju veliki naglasak" na prava potrošača i da su u prethodnim pregovorima s vlasnikom koji je inzistirao na vraćanju automobila ponudili nekoliko rješenja. Tesla je čak predložio da vozilo provjeri treća strana, no vlasnik je to navodno odbio...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....