Na globalnoj razini postoje vidljivi pritisci za elektrifikacijom. Green Car izvještava da je prodaja električnih vozila porasla za 26 posto u 2021. u odnosu na prethodnu godinu, odnosno preko 6,4 milijuna prodanih EV-ova diljem svijeta. I dok se nekoliko proizvođača obvezalo da će u sljedeće desetljeće ući kao potpuno električni brend, BMW još nije završio s unutarnjim izgaranjem.
Direktor razvoja BMW-a Frank Weber tu je vijest potvrdio u intervjuu za Auto Motor und Sport. Prema njegovim riječima, njemački proizvođač 'radi na novoj generaciji motora: benzinskim, dizelskim, 6-cilindričnim i 8-cilindričnim'.
Kako bi učinkovito smanjio emisiju CO2 na globalnoj razini, Weber je rekao da će BMW-u još nekoliko godina trebati 'vrhunski motor s unutarnjim izgaranjem'. To će biti svrha nadolazećih novoizgrađenih motora, za koje se kaže da će biti i tehnološki pripremljeni za buduće standarde emisija.
'Samo sa šestcilindričnim motorom smanjujemo emisije CO2 masovnije nego što je to bio slučaj kod izmjene generacija', dodao je Weber. Također je naveo da se zakonodavstvo u pogledu emisija štetnih plinova standardizira diljem svijeta, što bi svakako pomoglo BMW-ovom slučaju.
'Kako bismo uskladili zahtjeve za emisijom s jedne strane i zahtjeve za performansama s druge , pogledali smo cijeli ciklus punjenja i tamo pronašli obećavajući pristup', rekao je Weber. 'Novi motori nisu ništa kao prije. Bit će nešto potpuno novo u glavi motora u korist učinkovitosti. Smatram da je ukupno smanjenje emisija CO2 ključno u borbi protiv klimatskih promjena, bez obzira radili se o električnom motoru ili motoru s unutarnjim izgaranjem'.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....