‘NEMAM NI MINI-BAR‘

‘Sjedala su vam ofucana!‘ Frustrirani putnik iz business klase dobio odštetu od 7000 eura

Putnik se požalio i na lošu internet vezu, a posebno ga je razočaralo što nema mini-bar

Unutrašnjost aviona (ilustracija)

 Emirates/Facebook

Novozelandski kirurg Mark Morgan dobio je 7784 eura odštete nakon što je tužio kompaniju Emirates jer su sjedala na letu od Aucklanda do Londona u kolovozu prošle godine bila previše ‘istrošena‘ i nisu odgovarala standardima iz oglasa avio-kompanije.

image

Emirates (ilustracija)

Emirates/Facebook

Mark i njegova supruga dobili su sjedala u poslovnoj klasi koja su se trebala ‘pretvoriti u krevet‘, ali sjedala u zrakoplovu kojeg je kompanija Emirates koristila za taj let nisu bila identična kao u reklami.

Osim što se nisu mogla spustiti u vodoravan položaj, sjedala su bila ‘starija i istrošenija‘ od prikazanih u reklami. Putnik se požalio i na lošu internet vezu, zastarjeli multimedijski zaslon, a posebno ga je razočaralo što nema mini-bar.

image

Unutrašnjost aviona (ilustracija)

Emirates/Facebook

Iako je zrakoplovna kompanija tvrdila da joj je dopušteno mijenjanje usluga koje oglašava te da nije prekršila Zakon o poštenom trgovanju kojim bi eventualno zavarala putnike, sutkinja Laura Mueller je naredila da plate odštetu putniku:

‘Emirates je oglašavao uslugu iz poslovne klase koju putnici vjerojatno neće dobiti. Riječ je o oglašavanju usluga koje su pružali vrlo rijetko, a ne zbog jednokratne promjene zrakoplova‘.

image

Emirates (ilustracija)

Emirates/Facebook

‘Promotivni materijali temeljili su se na novim sjedalima u poslovnoj klasi i uslugama kojih nema u starijim zrakoplovima. Zakon o poštenom trgovanju zabranjuje takve stvari. Oglašavanje usluge za koju je Emirates znao da vjerojatno neće biti isporučena je obmana putnika‘ - stoji u presudi koju prenose novozelandski mediji.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
17. studeni 2024 01:06