Alfa Romeo se dugo borio s utjecajem na američkom tržištu, ali potreban će biti još jedan veliki zamah da oduševi kupce u SAD-u s nadolazećim velikim vozilom.
Talijanski proizvođač automobila još uvijek treba odrediti kako će to vozilo izgledati. Opcije poput crossovera, SUV-a ili limuzine još uvijek su "na stolu", ali vjerojatno to neće biti izravni konkurent BMW-u X5 i X6. "Želimo pronaći pravu kombinaciju", rekao je Jean-Philippe Imparato, direktor Alfa Romea za Reuters. "To je odluka koju ćemo donijeti do kraja ove godine".
Prema izvješću Automotive News Europea iz veljače, automobil bi mogao biti jedan od novih vozila koja brišu granicu između limuzina i crossovera, poput Peugeotovog novog 408, koji je također u vlasništvu Stellantisa.
Također nije poznato gdje će se vozilo proizvoditi. Naime, iako se razvija kako bi zadovoljilo ukuse Amerikanaca, to ne mora značiti da će se proizvoditi u Sjevernoj Americi. Očito je da se još ima mnogo toga za odlučiti, no prema Imparatu, jedno je sigurno - osvajanje tržišta SAD-a bit će ključno za prilagođavanje dizajna za inozemna tržišta.
"Naša ponuda za vozila velikih dimenzija mora odgovarati međunarodnim tržištima, američkom, kineskom, europskom", rekao je Imparato. To će biti presudno u ostvarenju njegovih ambicija da postane Stellantisov međunarodni premium brend.
Otkako je postao dio Stellantisa, Alfa Romeo je dobio zadatak da postane ozbiljni masovni proizvođač, a to znači manje fokusiranje na sportska vozila, a više na profitabilne premium modele na ključnim tržištima.
"Kada ste marka koja se fokusira na rast i poticanje zadovoljstva kupaca i profitabilnosti, vrlo je jasno u kojim segmentima trebate sudjelovati", rekao je u svibnju Larry Dominique, sjevernoamerički šef Alfe. "Kada gledamo tehnološka ulaganja i investicijske dolare, želimo biti sigurni da prvo pokrivamo one ključne kategorije volumena modela."
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....