Slično kao i Toyota, Alpine smatra da se motor s unutarnjim izgaranjem može spasiti tako da radi na vodik. Dok je japanski proizvođač automobila eksperimentirao s GR Yarisom i GR Corollom s trocilindričnim motorima na vodik, Renaultova sportska marka započela je s četverocilindričnim motorom. No to očito nije bilo dovoljno pa sada prikazuje koncept superautomobila s još većim V6.
Alpenglow Hy6 je evolucija Alpenglow Hy4 koji je predstavljen prije ljeta. Sada je dvolitreni motor s turbopunjačem i 340 konjskih snaga ustupio mjesto 3,5-litrenom V-6 s dva turbo punjača. Razvija čak 730 KS i 770 Nm okretnog momenta, a snaga se prenosi na stražnje kotače.
Alpine je projektirao šestocilindrični motor da radi na vodik i povezao ga sa sekvencijalnim mjenjačem. V6 se vrti čak do 9000 okretaja u minuti i koristi vodik koji je pohranjen u tri spremnika. Dva su postavljena u bočne nosače dok se treći nalazi ispred kokpita. Sva tri spremnika smještena su u ventiliranim odjeljcima i iz sigurnosnih razloga su potpuno odvojeni od kabine.
Alpenglow Hy6 je dvije godine razvijao novi motor. On ima aluminijski blok sa suhim karterom i razvija 211 KS po litri. Motor je smješten u sredini karbonske LMP3 šasije i omogućuje superautomobilu da vozi brže od 330 km/h s nultom emisijom. Auto ima Inconel ispušni sustav ugrađen u stražnja svjetla, ali on ne ispušta nikakve štetne plinove već vodu koja je produkt izgaranja vodika.
Alpine je potvrdio planove za serijsku proizvodnju svojeg superautomobila, ali nije jasno hoće li imati motor s unutarnjim izgaranjem na vodik ili potpuno električni pogon.
Alpine je prikazao Alpenglow Hy6 na sajmu automobila u Parizu 2024. zajedno s konceptom A390_ß koji najavljuje električni SUV tvrtke i posebnim izdanjem modela A110 R Ultime u ograničenoj seriji koji ima 1,8-litreni motor s četiri cilindra, ali košta 330.000 eura i najskuplji je auto marke u povijesti.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....