Početkom ovog tisućljeća mnogi su entuzijasti kritizirali Porsche jer je odlučio ući u 'SUV igru' s Cayenneom. Neke od njih brinulo je da će proizvođač iz Zuffenhausena postupno napustiti sportske automobile jer su svi poludjeli za sportskim terenskim vozilima, posebno nakon lansiranja manjeg i jeftinijeg Macana. Ipak, čini se kako nije postojalo razloga za brigu, jer njemački brend sada nudi 718 i 911 u toliko različitih izvedbi koje prije nisu postojale.
Rastuća popularnost SUV-ova omogućila je Porscheu ne samo da ulaže u svoje osnovne sportaše, već da i ojača ponudu dodatkom Panamere i njenog k"aravanskog" brata. U isto vrijeme, električni 'napad' započeo je s Taycanom, a najavljen je i Macan EV. Međutim, ono što nam je bitno su glasine da bi se još jedan član mogao pridružiti asortimanu kao troredni SUV kojeg je Kolesa odlučio digitalno prikazati.
Oni su odlučili uzeti Cayenne trenutne generacije kao osnovu te proširili njegov međuosovinski razmak i stražnji prevjes kako bi stao treći red sjedala. I dok je digitalna ilustracija za sada utemeljena samo na glasinama, postoje neki dokazi koji ukazuju na to da kompanija planira svoj prvi model s više od pet sjedala.
Ako bi se obistinio, troredni SUV pozicionirat će se negdje iznad Cayennea, a stići će negdje u drugoj polovici ovog desetljeća. To je mišljenje nekih Porscheovih zastupništava, koja također navode kako će on imati i plug-in hibridnu verziju, iako stil opisuju kao odmak od trenutne serije modela.
Za sada treba pričekati da vidimo hoće li Porsche igrati na sigurno, ili će se zaista odlučiti za drugi smjer u dizajnerskom jeziku. U međuvremenu, postoje glasine i da će imati potpuno 'ravni stražnji kraj', te da bi mogao dobiti i čistu električnu izvedbu. Osim dizajna, prostraniji Porscheov SUV ima smisla za ljude s 'dubokim džepom' koji žele dodatnu praktičnost bez previše kompromisa u pogledu performansi.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....