japanska egzotika

Star, a nov: Trgovac Toyote morao kupiti rijetki Lexus LFA iz vlastitog salona kojeg nije prodao 13 godina

Lexus je 2012. najavio kraj proizvodnje za LFA i nije da je ona bila pretjerano opsežna: iz tvornice je izašlo samo 500 primjeraka

Lexus LFA

 Lexus

Povijest Lexusa LFA jedna je od najzanimljivijih u svijetu automobila. Jedan je od najuspješnijih modela u povijesti Lexusa - upisao se u knjigu najboljih japanskih sportskih automobila u povijesti. Pa ipak, više od desetljeća nakon završetka proizvodnje, još uvijek postoje primjerci koji se prvi put prodaju kao novi.

Mala serija danas mu daje kolekcionarsku vrijednost. To je nešto u što je teško povjerovati, ali je potpuno istinito: Lexus je 2012. najavio kraj proizvodnje za nevjerojatni coupe LFA s 4,8-litrenim V10 strojem od 560 KS pro 8700/min ispod poklopca, a ona je bila ograničena: iz tvornice je izašlo samo 500 primjeraka. Međutim, interes za taj auto kad je bio nov nije bio onakav kakva se očekivao, za razliku od danas.

Jedan od najupečatljivijih slučajeva dogodio se prošlog mjeseca, u Australiji, kada je trgovac Toyote morao izravno sebi kupiti primjerak. Razlog se nalazi u promjeni propisa koje je zemlja doživjela.

image

Lexus LFA

Lexus

Australija je 1. srpnja ostavila iza sebe Zakon o standardima za motorna vozila, koji datira iz 1989., kako bi usvojila novi Zakon o standardima za cestovna vozila. Kako bi uključila LFA u Registar odobrenih vozila (RAV), bazu podataka o vozilima koja može legalno voziti po cesti, ovaj je morao biti prodan prije roka.

Poanta je da nije bilo zainteresiranog kupca, pa je kupnju obavio sam trgovac, kako bi se registrirao i tako, kada ga kupi pravi kupac, vozilo neće imati pravnih problema da ga se legalno vozi.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
24. studeni 2024 22:09