Stellantis nema namjeru prodati Maserati niti ga spojiti s nekim drugim talijanskim luksuznim proizvođačem, objavili su iz koncerna danas u službenom priopćenju.
Ovime je automobilska mega grupacija predvođena šefom Carlosom Tavaresom demantirala glasine koje su se pojavile ovog tjedna i tvrdile da postoji namjera da se Maserati proda ili vrati pod kontrolu Ferrarija. U službenom priopćenju također stoji da su “bezuvjetno predani svijetloj budućnosti Maseratija kao jedinog luksuznog brenda od 14 brendova Stellantis.”
Glasine da Stellantis želi prodati Maserati pojavile su se nakon izjave direktorice financija Natalie Knight na predstavljanju Stellantisovih polugodišnjih financijskih rezultata. To prilikom je ona rekla: "Možda ćemo u budućnosti morati procijeniti gdje je najbolji dom za Maserati."
Glasine o Maseratijevoj prodaji potaknuli su i vrlo loši prodajni rezultati proizvođača u prvoj polovici godine, ali i oštar pad profita čitavog Stellantisa. Maserati je prodao samo 6500 automobila što je strmoglav pad u odnosu na 15.300 u istom razdoblju prošle godine, a Stellantisu se zarada skoro prepolovila.
Tvrtka je u demantiju prodaje naglasila da je Maserati u prijelaznoj fazi na elektrifikaciju s modelom Folgore, koji je nadopunjen verzijama s izgaranjem za GranTurismo i hibridnim verzijama za Grecale, dok su nasljednici za Quattroporte i Levante u pripremi. Za Stellantis, "Maserati predstavlja luksuz i nastavit će se fokusirati na želje svojih kupaca.
Stellantis je iskoristio priliku da ponovno potvrdi "svoju predanost svom opsežnom portfelju od 14 legendarnih brendova" i podsjetio da "svaki od njih ima 10-godišnji period za izgradnju profitabilnog i održivog poslovanja". Time su očito demantirane i glasine da bi Stellantis uskoro mogao ugasiti marke koje ne zarađuju (dovoljno) poput Lancie, DS Automobiles ili Chryslera.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....