Najprodavaniji električar u Europi – Renault Zoe, dobio je novo ruho. Naime, francuski je proizvođač predstavio drugu generaciju koja će po svim aspektima biti još bolja od prethodnika. Krenimo s onime što većinu najviše zanima kod električnih modela, a to su baterija i punjenje. Novi Zoe dobio je bateriju snage 52 kWh, što mu omogućava doseg s jednim punjenjem od 389 km, i to prema WLTP-u. U odnosu na prethodnika, baterija ima 30 posto veći kapacitet, dimenzije se pritom nisu mijenjale, a podržava i brzo punjenje. Na punjaču od 50kW u 30 minuta moguće je dobiti doseg od 145 kilometara. Još jedna značajna novost jest ta da je u ponudi sada i R135 motor snage 135 KS uz 245 Nm okretnog momenta koji u kombinaciji s 8-stupanjskom automatikom tjera Zoe do stotke u 10 sekundi. Pritom od 80 do 120 km/h novi Zoe stiže za 7,1 sekundu, što je 2,2 sekunde bolje nego kod verzije sa R110 motorom od 110 KS.
Foto: Renault
Obje verzije dolaze sa tzv. „B mode” funkcijom uz koju je moguće voziti samo s jednom pedalom (što smo već vidjeli kod Nissana Leafa). Tu su i novi oblik ručice mjenjača, kao i potpuno nova unutrašnjost viđena prvi put kod novog Clija. U unutrašnjosti sada dominira 9,3-inčni središnji zaslon, dok se ispred vozača nalazi 10-inčni TFT digitalni zaslon. Vozači će moći informacijama pristupati i putem svojih mobitela preko aplikacije na kojoj će moći provjeriti razinu baterije, doseg i ostale važne informacije.
Što se tiče vizualnih promjena, one su minimalne, ali ipak vidljive. Na prednjem dijelu tako se ističu nešto drugačija LED svjetla i prednja maska, nove boje karoserije i novi oblici aluminijskih naplataka. U skladu s trendovima, tu su i sustavi sigurnosti – aktivno kočenje, upozorenje za prelazak trake, sustav za prepoznavanje znakova...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....